Diplomová práce se zabývá systémem komunikačního mixu společnosti Jinova, s. r. o. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy - marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix včetně všech jeho prvků. Praktická část je zaměřena na bližší představení společnosti a její kupní rozhodovací proces. Stěžejní část je věnována podrobnému popisu způsobu a rozsahu využívání jednotlivých forem komunikace ve společnosti. Cílem této práce je na základě zjištěných poznatků z provedené analýzy navrhnout změny či doplnit chybějící formy v komunikačním mixu společnosti Jinova, s. r. o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a communication mix for Jinova Company, Ltd. In the theoretical part are defined and explained the basic concepts - marketing mix, marketing communication and communication mix including all its elements. The practical part is intent on the company performance and its purchasing decision process. The main part is devoted to a detailed description of the way and extent of use of various forms of communication in the Company. The aim of this thesis is to propose changes or add the missing forms in the communication mix Jinova Company, Ltd.
marketing, organizational structure, purchasing decision process, supplier, customer, marketing mix, marketing communication, communication mix, advertisement, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá systémem komunikačního mixu společnosti Jinova, s. r. o. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy - marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix včetně všech jeho prvků. Praktická část je zaměřena na bližší představení společnosti a její kupní rozhodovací proces. Stěžejní část je věnována podrobnému popisu způsobu a rozsahu využívání jednotlivých forem komunikace ve společnosti. Cílem této práce je na základě zjištěných poznatků z provedené analýzy navrhnout změny či doplnit chybějící formy v komunikačním mixu společnosti Jinova, s. r. o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a communication mix for Jinova Company, Ltd. In the theoretical part are defined and explained the basic concepts - marketing mix, marketing communication and communication mix including all its elements. The practical part is intent on the company performance and its purchasing decision process. The main part is devoted to a detailed description of the way and extent of use of various forms of communication in the Company. The aim of this thesis is to propose changes or add the missing forms in the communication mix Jinova Company, Ltd.
marketing, organizational structure, purchasing decision process, supplier, customer, marketing mix, marketing communication, communication mix, advertisement, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Situační analýza společnosti Jinova, s.r.o.
3. Analýza komunikačního mixu
4. Návrh komunikačního mixu
5. Zhodnocení a Závěr
Použitá literatura
Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Situační analýza společnosti Jinova, s.r.o.
3. Analýza komunikačního mixu
4. Návrh komunikačního mixu
5. Zhodnocení a Závěr
Použitá literatura
Přílohy
Seznam doporučené literatury
1. Boučková, J., a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003.
2. Frey, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005.
3. Havlíček, K., Kašík, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005.
4. Kotler, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001.
5. Oglivy, D. O reklamě. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996.
6. Palmer, A. Introduction to marketing: theory and practise. New York: Oxford University Press, 2004.
7. Staňková, P. Metodika měření účinnosti reklamy. Vysoké učení technické v Brně: 2002.
8. Světlík, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005.
9. Svoboda, V. Public Relations - moderně a účinně. Praha: Grada, 2006.
10. Vaculík, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
11. Vaculík, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
12. Vysekalová, J. Mikeš, J. Reklama. Praha: Grada Publishing, 2007.
13. Erlebachová, I. Analýza kupního chování společnosti Jinova, s.r.o. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008.
Seznam doporučené literatury
1. Boučková, J., a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003.
2. Frey, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005.
3. Havlíček, K., Kašík, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005.
4. Kotler, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001.
5. Oglivy, D. O reklamě. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996.
6. Palmer, A. Introduction to marketing: theory and practise. New York: Oxford University Press, 2004.
7. Staňková, P. Metodika měření účinnosti reklamy. Vysoké učení technické v Brně: 2002.
8. Světlík, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005.
9. Svoboda, V. Public Relations - moderně a účinně. Praha: Grada, 2006.
10. Vaculík, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
11. Vaculík, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004.
12. Vysekalová, J. Mikeš, J. Reklama. Praha: Grada Publishing, 2007.
13. Erlebachová, I. Analýza kupního chování společnosti Jinova, s.r.o. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s cílem své práce, a to se zpracováním analýzy komunikačního mixu společnosti a zpracování návrhu marketingových nástrojů komunikace pro zvýšení účinnosti komunikace.