Tato práce se v prvních dvou kapitolách věnuje problematice cenové podpory
prodeje. Je zde popsán význam a moţnosti vyuţití podpory prodeje jako nástroje
marketingové komunikace se zaměřením na cenovou podporu prodeje v maloobchodě.
Rovněţ jsou v této práci popsány dopady cenové podpory prodeje na dodavatelské vztahy mezi maloobchodníky a na tvorbu cenové strategie v maloobchodě. Třetí kapitola se zabývá kvantitativní i kvalitativní analýzou cenové podpory prodeje prostřednictvím letáků ve vybraných maloobchodních řetězcích v Pardubicích v období prvního čtvrtletí roku 2010.
Anotace v angličtině
The early two chapters of this work are aimed on problems of price fixing
department support sales and described the meaning and possibilities of sale support like tools of marketing communication with a view to price support sales in retail. In this work is also described the impact of price sale support on supply relationships between? and retail dealer and the impact of price production fixing department policy in retail. Third chapter deal with quantitative and qualitative analysis price fixing department supports sales through leaflets in choice retail chains at Pardubice in phase 1st quarter year 2010.
Tato práce se v prvních dvou kapitolách věnuje problematice cenové podpory
prodeje. Je zde popsán význam a moţnosti vyuţití podpory prodeje jako nástroje
marketingové komunikace se zaměřením na cenovou podporu prodeje v maloobchodě.
Rovněţ jsou v této práci popsány dopady cenové podpory prodeje na dodavatelské vztahy mezi maloobchodníky a na tvorbu cenové strategie v maloobchodě. Třetí kapitola se zabývá kvantitativní i kvalitativní analýzou cenové podpory prodeje prostřednictvím letáků ve vybraných maloobchodních řetězcích v Pardubicích v období prvního čtvrtletí roku 2010.
Anotace v angličtině
The early two chapters of this work are aimed on problems of price fixing
department support sales and described the meaning and possibilities of sale support like tools of marketing communication with a view to price support sales in retail. In this work is also described the impact of price sale support on supply relationships between? and retail dealer and the impact of price production fixing department policy in retail. Third chapter deal with quantitative and qualitative analysis price fixing department supports sales through leaflets in choice retail chains at Pardubice in phase 1st quarter year 2010.
1. Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace.
2. Nástroje cenové podpory prodeje v maloobchodě.
3. Účinnost cenové podpory prodeje.
4. Analýza využití nástrojů cenové podpory prodeje maloobchodními řetězci s potravinami ve vybrané lokalitě ČR prostřednictvím letáků (oznámení o cenové podpoře prodeje).
5. Zmapování využití nástrojů cenové podpory prodeje v místě prodeje ve vybraných maloobchodních řetězcích s potravinami ve vybrané lokalitě ČR.
6. Zhodnocení a závěry.
Zásady pro vypracování
1. Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace.
2. Nástroje cenové podpory prodeje v maloobchodě.
3. Účinnost cenové podpory prodeje.
4. Analýza využití nástrojů cenové podpory prodeje maloobchodními řetězci s potravinami ve vybrané lokalitě ČR prostřednictvím letáků (oznámení o cenové podpoře prodeje).
5. Zmapování využití nástrojů cenové podpory prodeje v místě prodeje ve vybraných maloobchodních řetězcích s potravinami ve vybrané lokalitě ČR.
6. Zhodnocení a závěry.
Seznam doporučené literatury
1. Boček, M.; Jesenský, D.; Kofiánová, D.: POP in-store komunikace v praxi: Trendy a nástroje v marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 215 s. ISBN 80-247-2840-0.
2. Frey, P.: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 80-7261-160-7.
3. Hesková, M.; Štarchoň, P.: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 80-245-1520-5.
4. Kotler, P.; Keller, K.L.: Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 80-247-1359-4.
5. Tellis, G.J.: Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
1. Boček, M.; Jesenský, D.; Kofiánová, D.: POP in-store komunikace v praxi: Trendy a nástroje v marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 215 s. ISBN 80-247-2840-0.
2. Frey, P.: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 80-7261-160-7.
3. Hesková, M.; Štarchoň, P.: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 80-245-1520-5.
4. Kotler, P.; Keller, K.L.: Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 80-247-1359-4.
5. Tellis, G.J.: Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V čem spočívala kvalitativní analýza letákových akcí? Jak byl prováděn sběr dat? Za jakého předpokladu je účinná cenová podpora prodeje? Dělala jste šetření na straně zákazníka? Co se dělá s cenou, když je intenzivní poptávka? Jak by šlo využít vašeho výzkumu? Proč jste ty akce přepočítávala na dny?