Tato práce je zaměřena na kvalitu služeb ve veřejné osobní linkové autobusové dopravě. Zabývá se preferencemi cestujících využívajících tento druh dopravy a jejich hodnocením současného stavu kvality autobusové dopravy. Součástí práce jsou možné návrhy vedoucí ke zvýšení kvality tohoto druhu dopravy.
Anotace v angličtině
This work is focused on quality of services in the municipal bus operation. It deals with the preferences of passengers using this mode of transport and their evaluation of the current state of quality bus service. Part of this work are possible suggestions to improve the quality of the mode of transport.
quality, bus service, inquiry, measurement, evaluation
Rozsah průvodní práce
82 s., příloha 12s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na kvalitu služeb ve veřejné osobní linkové autobusové dopravě. Zabývá se preferencemi cestujících využívajících tento druh dopravy a jejich hodnocením současného stavu kvality autobusové dopravy. Součástí práce jsou možné návrhy vedoucí ke zvýšení kvality tohoto druhu dopravy.
Anotace v angličtině
This work is focused on quality of services in the municipal bus operation. It deals with the preferences of passengers using this mode of transport and their evaluation of the current state of quality bus service. Part of this work are possible suggestions to improve the quality of the mode of transport.
quality, bus service, inquiry, measurement, evaluation
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecná charakteristika kvality služeb osobní veřejné dopravy
2. Analýza současného stavu hodnocení a měření kvality veřejné linkové autobusové dopravy
3. Návrh měření spokojenosti zákazníků veřejné linkové autobusové dopravy a koncepce
provedení průzkumu
4. Vyhodnocení získaných dat z průzkumu kvality služeb osobní dopravy
5. Návrh opatření na zvýšení kvality služeb osobní dopravy na základě získaných výsledků z průzkumu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecná charakteristika kvality služeb osobní veřejné dopravy
2. Analýza současného stavu hodnocení a měření kvality veřejné linkové autobusové dopravy
3. Návrh měření spokojenosti zákazníků veřejné linkové autobusové dopravy a koncepce
provedení průzkumu
4. Vyhodnocení získaných dat z průzkumu kvality služeb osobní dopravy
5. Návrh opatření na zvýšení kvality služeb osobní dopravy na základě získaných výsledků z průzkumu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant dokázal svou diplomovou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi.