Bakalářská práce se zaměřuje na nabídku služeb České pošty, s. p. obchodním zástupcem. V práci jsou analyzovány poskytované služby České pošty, s. p., které zákazníci nejčastěji využívají a jejich komparace se službami konkurenčních společností. Dále popisuje postup tvorby a realizace nabídky služeb České pošty, s. p., které obchodní zástupce nabízí jednotlivým zákazníkům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the offer of services of Česká pošta, s. p. made by a salesperson. The thesis provides the reader with the analysis of services of Česká pošta, s. p. which are most often used by customers, and comparison of those services with services of other rival companies. The thesis describes the process of creation and realization of the offer of services of Česká pošta, s. p., which are offered to individuaal customers by salespeople.
Klíčová slova
Česká pošta, s. p., služby, konkurence, zákazník, nabídka, obchodní zástupce, kvalita, cena, poštovní trh
Klíčová slova v angličtině
Česká pošta, s. p., services, competition, customer, offer, salesperson, quality, price, post market
Rozsah průvodní práce
68 s., 13 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na nabídku služeb České pošty, s. p. obchodním zástupcem. V práci jsou analyzovány poskytované služby České pošty, s. p., které zákazníci nejčastěji využívají a jejich komparace se službami konkurenčních společností. Dále popisuje postup tvorby a realizace nabídky služeb České pošty, s. p., které obchodní zástupce nabízí jednotlivým zákazníkům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the offer of services of Česká pošta, s. p. made by a salesperson. The thesis provides the reader with the analysis of services of Česká pošta, s. p. which are most often used by customers, and comparison of those services with services of other rival companies. The thesis describes the process of creation and realization of the offer of services of Česká pošta, s. p., which are offered to individuaal customers by salespeople.
Klíčová slova
Česká pošta, s. p., služby, konkurence, zákazník, nabídka, obchodní zástupce, kvalita, cena, poštovní trh
Klíčová slova v angličtině
Česká pošta, s. p., services, competition, customer, offer, salesperson, quality, price, post market
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika služeb
2. Analýza nabízených služeb České pošty, s. p.
3. Návrh na zlepšení nabídky služeb České pošty, s. p.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika služeb
2. Analýza nabízených služeb České pošty, s. p.
3. Návrh na zlepšení nabídky služeb České pošty, s. p.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.