Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit a analýzu poptávky. Dále jsou předloženy návrhy na zlepšení komunikační strategie a jejich ekonomické zhodnocení.
Anotace v angličtině
The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals
on the improvement of communication strategy and their economic evaluation are presented.
destination management, communication mix, advertising, support of sales, public relations, tourist trade, destination
Rozsah průvodní práce
94 s., 11 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit a analýzu poptávky. Dále jsou předloženy návrhy na zlepšení komunikační strategie a jejich ekonomické zhodnocení.
Anotace v angličtině
The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals
on the improvement of communication strategy and their economic evaluation are presented.
destination management, communication mix, advertising, support of sales, public relations, tourist trade, destination
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Destinační management a marketing
2. Analýza destinačního managementu v Pardubickém kraji
3. Analýza stávajícího stavu marketingové komunikace Destinační společnosti Východní
Čechy
4. Návrh nové komunikační strategie a jeho ekonomické zhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Destinační management a marketing
2. Analýza destinačního managementu v Pardubickém kraji
3. Analýza stávajícího stavu marketingové komunikace Destinační společnosti Východní
Čechy
4. Návrh nové komunikační strategie a jeho ekonomické zhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení