Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve firmě BANG výrobky z pletené kůže a provazů. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této firmy a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda písemného a elektronického dotazování.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with customer satisfaction marketing research of the BANG braided leader and rope products. The aim is to analyze the customer satisfaction of this company and propose such amendments and measures. In this thesis method was used written and electronic interviews.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, BANG
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, customer satisfaction, checklist, BANG
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve firmě BANG výrobky z pletené kůže a provazů. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této firmy a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda písemného a elektronického dotazování.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with customer satisfaction marketing research of the BANG braided leader and rope products. The aim is to analyze the customer satisfaction of this company and propose such amendments and measures. In this thesis method was used written and electronic interviews.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, BANG
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, customer satisfaction, checklist, BANG
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit, aplikovat a vyhodnotit marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě.
Zásady:
- Vymezení základních pojmů marketingu.
- Marketingový výzkum a průzkum.
- Profil společnosti.
- Provedení výzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka.
- Zhodnocení a doporučení pro další rozvoj.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit, aplikovat a vyhodnotit marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě.
Zásady:
- Vymezení základních pojmů marketingu.
- Marketingový výzkum a průzkum.
- Profil společnosti.
- Provedení výzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka.
- Zhodnocení a doporučení pro další rozvoj.
Seznam doporučené literatury
HAIR, J. F., R. P. BUSH a D. J ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: Irwin/McGraw-Hill, c2000, xxii, 682 p. ISBN 02-561-9555-2.
FORET, M. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
JAN WIID, C. Diggines. Marketing research. Lansdowne, Cape Town: Juta, 2009. ISBN 978-070-2177-446.
KOTLER, P. a K. Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, c2012, xxii, 657, [127] p. ISBN 01-321-0292-7.
KOTLER, P. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
Seznam doporučené literatury
HAIR, J. F., R. P. BUSH a D. J ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: Irwin/McGraw-Hill, c2000, xxii, 682 p. ISBN 02-561-9555-2.
FORET, M. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
JAN WIID, C. Diggines. Marketing research. Lansdowne, Cape Town: Juta, 2009. ISBN 978-070-2177-446.
KOTLER, P. a K. Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, c2012, xxii, 657, [127] p. ISBN 01-321-0292-7.
KOTLER, P. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Cílem práce je sestavit, aplikovat a vyhodnotit marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě.
Otázky vedoucího práce k obhajobě:
1. V práci je zařazena analýza SWOT, autorka může uvést, jaké možnosti nabízí komparační matice, která bývá součástí SWOT analýzy.
2. Autorka si pro metodu šetření zvolila dotazování elektronické a písemné. V kapitole 1.3 jsou uvedeny nevýhody elektronického dotazování. Autorka může uvést, jaké rozdíly byly zjištěny mezi získanými daty z elektronického a z písemného dotazování. Potvrzují tyto rozdíly tvrzení, že elektronické dotazování může přinést zkreslené údaje?
Otázky oponenta práce:
1. Je možno začlenit sociální sítě do marketingového mixu daného podniku?
2. Jaký měla vliv ekonomická krize na marketingové aktivity dané firmy? Jak negativním dopadům této krize bude společnost předcházet pomocí marketingových nástrojů v budoucnosti?