Diplomová práce je věnována kvalitě dopravního provozu severního zhlaví a jeho přilehlých úseků železničního uzlu Brno v odsunuté poloze. Práce je zaměřena na posouzení navrhovaného rozsahu dopravní infrastruktury ve vztahu k plánovanému rozsahu dopravy. Cílem práce je vytvořit dopravní model a na jeho základě ověřit, zda pro výhledový rozsah provozu je plánovaná infrastruktura dostačující. V práci je využito simulační modelování. Model a následné simulace jsou konstruovány za pomoci SW OpenTrack.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the quality of traffic on northern station head and its contiguous link in Railway junction Brno in shifted position. The thesis is aimed at comparison of planned infrastructure range to transport range. The aim of thesis is a creation of transport model and an assessment, if the planned infrastructure range is sufficient. In this case simulation models were used; they were constructed via SW OpenTrack.
simulation, planned transport range, capacity, OpenTrack
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je věnována kvalitě dopravního provozu severního zhlaví a jeho přilehlých úseků železničního uzlu Brno v odsunuté poloze. Práce je zaměřena na posouzení navrhovaného rozsahu dopravní infrastruktury ve vztahu k plánovanému rozsahu dopravy. Cílem práce je vytvořit dopravní model a na jeho základě ověřit, zda pro výhledový rozsah provozu je plánovaná infrastruktura dostačující. V práci je využito simulační modelování. Model a následné simulace jsou konstruovány za pomoci SW OpenTrack.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the quality of traffic on northern station head and its contiguous link in Railway junction Brno in shifted position. The thesis is aimed at comparison of planned infrastructure range to transport range. The aim of thesis is a creation of transport model and an assessment, if the planned infrastructure range is sufficient. In this case simulation models were used; they were constructed via SW OpenTrack.
simulation, planned transport range, capacity, OpenTrack
Zásady pro vypracování
Úvod
Analýza současného stavu
Výhledové provozní scénáře
Souhrnné vyhodnocení a posouzení dopravního provozu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Analýza současného stavu
Výhledové provozní scénáře
Souhrnné vyhodnocení a posouzení dopravního provozu
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) BULÍČEK, J. - MOJŽÍŠ, V. - MOLKOVÁ, T. - a kol. Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Tiskařské středisko Univerzity Pardubice. 2011. 223s. ISBN 978-80-7395-442-0
(2) MOLKOVÁ, T. - MOJŽÍŠ, V. - DRDLA, P. - a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1
(3) VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II - GVD. DFJP, Pardubice, 2000
(4) Směrnice SŽDC D24 pro zjišťování kapacity železničních tratí. Praha: České dráhy. a. s. 37s., účinnost 1. 7. 2004
(5) Kodex UIC 406 - Kapacita. 1. vyd. Paris: UIC International Union of Railways, 2004
Seznam doporučené literatury
(1) BULÍČEK, J. - MOJŽÍŠ, V. - MOLKOVÁ, T. - a kol. Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Tiskařské středisko Univerzity Pardubice. 2011. 223s. ISBN 978-80-7395-442-0
(2) MOLKOVÁ, T. - MOJŽÍŠ, V. - DRDLA, P. - a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1
(3) VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II - GVD. DFJP, Pardubice, 2000
(4) Směrnice SŽDC D24 pro zjišťování kapacity železničních tratí. Praha: České dráhy. a. s. 37s., účinnost 1. 7. 2004
(5) Kodex UIC 406 - Kapacita. 1. vyd. Paris: UIC International Union of Railways, 2004
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Ocenění práce
Ocenění (Cena děkana 2. stupně)
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise.