Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru, přičemž této části předchází marketingový průzkum, který je jeho podkladem.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing mix and its implementation. The aim is to analyze the marketing mix of selected company, followed by designing the marketing mix of own business plan. In the first part there is a theoretical description of basic marketing terms, incl. the marketing mix. In the second part there is an analysis of the marketing mix of the specific company. The last part is devoted to designing the marketing mix of own business plan. This part is precedes by marketing research, which is its basis.
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru, přičemž této části předchází marketingový průzkum, který je jeho podkladem.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing mix and its implementation. The aim is to analyze the marketing mix of selected company, followed by designing the marketing mix of own business plan. In the first part there is a theoretical description of basic marketing terms, incl. the marketing mix. In the second part there is an analysis of the marketing mix of the specific company. The last part is devoted to designing the marketing mix of own business plan. This part is precedes by marketing research, which is its basis.
ALVIN C. BURNS, RONALD F. BUSH., Alvin C. Burns, Ronald F. Bush.Marketing research. Seventh international edition. Boston [etc.]: Pearson, 2014. ISBN 0273768514.
BERGER, Jonah. Jak stvořit pecku na trhu. Brno: Jota, 2013. Populárně naučná. ISBN 978-80-7462-331-8.
KEY, Stephen. a Colleen. SELL. One simple idea for startups and entrepreneurs: live your dreams and create your own profitable company. New York: McGraw-Hill, c2013. ISBN 0071800441.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ALVIN C. BURNS, RONALD F. BUSH., Alvin C. Burns, Ronald F. Bush.Marketing research. Seventh international edition. Boston [etc.]: Pearson, 2014. ISBN 0273768514.
BERGER, Jonah. Jak stvořit pecku na trhu. Brno: Jota, 2013. Populárně naučná. ISBN 978-80-7462-331-8.
KEY, Stephen. a Colleen. SELL. One simple idea for startups and entrepreneurs: live your dreams and create your own profitable company. New York: McGraw-Hill, c2013. ISBN 0071800441.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala diplomovu práci na téma Marketingový mix a jeho implementace.
Cílem práce byla analýza marketingového mixu vybraného podniku s následkým navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:
1) Autorka práce může uvést, jaké možnosti by mohla přinést navrhovanému podnikatelskému záměru partnerská spolupráce a zda se v dané lokalitě nabízí nějaké možnosti pro tuto spolupráci.
2) Uvažuje autorka práce o uskutečnění tohoto podnikatelského záměru v dohledné době (do 3 let) či o předání tohoto know how jiné osobě či osobám?
3) Jaká rizika lze identifikovat při implementaci marketingového mixu obecně?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující.