Tato práce se zabývá marketingem a marketingovým plánováním ve Wellness studiu Flošna v Hradci Králové. Cílem práce je na základě teoretických znalostí, které jsou uvedeny v teoretické části bakalářské práce, analyzovat typy marketingové komunikace, které Wellness studio Flošna prakticky využívá. Srovnání je provedeno v různých letech s ohledem na finanční možnosti rozpočtové organizace. V závěru jsou uvedeny návrhy na zlepšení a optimalizaci využívání marketingové komunikace v dané organizaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing and marketing planning in Wellness center Flošna in Hradec Králové. The aim of this thesis is to use theoretical knowledge, which is defined in a first part of the thesis, to analyze types of marketing communication that Wellness center Flošna practically uses. The comparison is made in different years and according to the limited budget of a budgetary organisation. At conclusion there are some suggestions how to improve and optimize using of marketing communication in a selected organisation.
Tato práce se zabývá marketingem a marketingovým plánováním ve Wellness studiu Flošna v Hradci Králové. Cílem práce je na základě teoretických znalostí, které jsou uvedeny v teoretické části bakalářské práce, analyzovat typy marketingové komunikace, které Wellness studio Flošna prakticky využívá. Srovnání je provedeno v různých letech s ohledem na finanční možnosti rozpočtové organizace. V závěru jsou uvedeny návrhy na zlepšení a optimalizaci využívání marketingové komunikace v dané organizaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing and marketing planning in Wellness center Flošna in Hradec Králové. The aim of this thesis is to use theoretical knowledge, which is defined in a first part of the thesis, to analyze types of marketing communication that Wellness center Flošna practically uses. The comparison is made in different years and according to the limited budget of a budgetary organisation. At conclusion there are some suggestions how to improve and optimize using of marketing communication in a selected organisation.
Cílem práce je vymezit pojmy, které se týkají marketingu a marketingového plánování ve vybraném podniku, rozbor vývoje a vyhodnocení dosavadních nákladů, posouzení možností optimalizace nákladů na logistiku a zásobování v daném podniku.
Osnova:
- Definice základních pojmů.
- Typy marketingové komunikace.
- Cíle marketingové komunikace.
- Segmentace trhu.
- Marketingové plánování ve Wellness studiu Flošna.
- Wellness studio Flošna.
- Rozpočet na marketingovou komunikaci.
-Marketingová komunikace Wellness studia Flošna
-Porovnání s konkurencí
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezit pojmy, které se týkají marketingu a marketingového plánování ve vybraném podniku, rozbor vývoje a vyhodnocení dosavadních nákladů, posouzení možností optimalizace nákladů na logistiku a zásobování v daném podniku.
Osnova:
- Definice základních pojmů.
- Typy marketingové komunikace.
- Cíle marketingové komunikace.
- Segmentace trhu.
- Marketingové plánování ve Wellness studiu Flošna.
- Wellness studio Flošna.
- Rozpočet na marketingovou komunikaci.
-Marketingová komunikace Wellness studia Flošna
-Porovnání s konkurencí
Seznam doporučené literatury
KANTOROVÁ, K. Marketing I. distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s. ISBN 978-80-7395-707-0.
KANTOROVÁ, K. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2.
KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace.Oeconomica: 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, P. a kol. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
VACULÍK, J. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010.
Seznam doporučené literatury
KANTOROVÁ, K. Marketing I. distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s. ISBN 978-80-7395-707-0.
KANTOROVÁ, K. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2.
KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace.Oeconomica: 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, P. a kol. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
VACULÍK, J. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku.
Cílem práce bylo vymezení pojmů, které se týkají marketingu a marketingového plánování ve vybraném podniku, rozbor vývoje a vyhodnocení dosavadních stavu, posouzení možností optimalizace nákladů na logistiku a zásobování v daném podniku.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucího práce:
1) Jak hodnotíte ekonomickou soběstačnost Wellness studia Flošna, existuje nějaká forma jeho ekonomické podpory ze strany magistrátu města Hradec Králové?
2) Mělo by smysl otevřít v centru Hradce Králové soukromý podnik, který by podnikal ve stejném segmentu jako Wellness studio Flošna? Kdybyste takovou možnost měla, jak byste postupovala, co byste dělala jinak, než se dělá ve stávajícím podniku?
Odpovědi na otázky vedoucího práce i komise byly dostačující.