Tato práce se zabývá konstruováním humanitárního subjektu, jakým způsobem tento humanitární subjekt vzniká. Zaměří se především na mediální komunikaci prostřednictvím různých médiích, hlavně bude zaměřená na webové stránky humanitárních organizací. Práce se zabývá tím, jakým způsobem prostřednictvím žádají o financování svých projektů potencionální dárce.
Anotace v angličtině
This work follow up constructing the humanitarian subject, how this humanitarian subject arises. Focusing primarily on the media subject on the media communication through various media, mainly focused on the websites of humanitarian organizations. The work deals with the way in which, through applying for funding their projects a potential donor.
Klíčová slova
humanitarismus, propagace, subjekt, média, exotický druhý
Klíčová slova v angličtině
humanitariasm, propagation, subject, media, exotic other
Rozsah průvodní práce
125 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá konstruováním humanitárního subjektu, jakým způsobem tento humanitární subjekt vzniká. Zaměří se především na mediální komunikaci prostřednictvím různých médiích, hlavně bude zaměřená na webové stránky humanitárních organizací. Práce se zabývá tím, jakým způsobem prostřednictvím žádají o financování svých projektů potencionální dárce.
Anotace v angličtině
This work follow up constructing the humanitarian subject, how this humanitarian subject arises. Focusing primarily on the media subject on the media communication through various media, mainly focused on the websites of humanitarian organizations. The work deals with the way in which, through applying for funding their projects a potential donor.
Klíčová slova
humanitarismus, propagace, subjekt, média, exotický druhý
Klíčová slova v angličtině
humanitariasm, propagation, subject, media, exotic other
Zásady pro vypracování
Tato práce se bude zabývat otázkou, jakým způsobem se prostřednictvím médií vytváří humanitární subjekt. Studentka pro svou práci využije antrologické metody výzkumu, přičemž všechny výzkumné praktiky budou realizovány v souladu s etickým kodexem České antropologické asociace (CASA).
Zásady pro vypracování
Tato práce se bude zabývat otázkou, jakým způsobem se prostřednictvím médií vytváří humanitární subjekt. Studentka pro svou práci využije antrologické metody výzkumu, přičemž všechny výzkumné praktiky budou realizovány v souladu s etickým kodexem České antropologické asociace (CASA).
Seznam doporučené literatury
EASTERLY, W. 2010. Břímě bílého muže: Proč pomoc Západu třetímu světu selhává? Praha: Academia.
FASSIN, D. 2007. Humanitariasm as a Politics of Life. In: Public Life. Durham: Duke University Press. 499 - 520.
SAID, E. 2006. Orientalismus: Západní koncepce orientu. Praha: Paseka.
ZELIZER, V. 1994. Pricing the Priceless Child: The Changing Social Value of Children. Priceton, New Jersey: Priceton University Press.
ŽIŽEK, S. 2011. Jednou jako tragédie, podruhé jako fraška aneb Proč musela utopie liberalismu zemřít dvakrát. Praha: Rybka Publishers.
Seznam doporučené literatury
EASTERLY, W. 2010. Břímě bílého muže: Proč pomoc Západu třetímu světu selhává? Praha: Academia.
FASSIN, D. 2007. Humanitariasm as a Politics of Life. In: Public Life. Durham: Duke University Press. 499 - 520.
SAID, E. 2006. Orientalismus: Západní koncepce orientu. Praha: Paseka.
ZELIZER, V. 1994. Pricing the Priceless Child: The Changing Social Value of Children. Priceton, New Jersey: Priceton University Press.
ŽIŽEK, S. 2011. Jednou jako tragédie, podruhé jako fraška aneb Proč musela utopie liberalismu zemřít dvakrát. Praha: Rybka Publishers.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka předtsavila základní rysy své bakalářské práce, metody, cíle, teoretické ukotvení, byly přečteny oba posudky, na základě posudků proběhla rozprava.