Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační strategie pro komunikování technologie Smart Home.
Anotace v angličtině
The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended.
Industry 4.0, internet of things, Smart Home, marketing communication, marketing research, marketing strategy, strategy.
Rozsah průvodní práce
69 s. (134 372 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační strategie pro komunikování technologie Smart Home.
Anotace v angličtině
The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended.
Industry 4.0, internet of things, Smart Home, marketing communication, marketing research, marketing strategy, strategy.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě rešerše odborné literatury popsat nové prostředí trhu, který je ovlivněn novými technologiemi a přístupem k zákazníkovi v rámci Průmyslu 4.0.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů a nastínění problematiky.
- Úloha marketingu v novém prostředí a jeho možnosti.
- Aplikace nových marketingových přístupů.
- Vyhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě rešerše odborné literatury popsat nové prostředí trhu, který je ovlivněn novými technologiemi a přístupem k zákazníkovi v rámci Průmyslu 4.0.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů a nastínění problematiky.
- Úloha marketingu v novém prostředí a jeho možnosti.
- Aplikace nových marketingových přístupů.
- Vyhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
BRYNJOLFSSON, Erik. Druhý věk strojů: práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2015. Pod povrchem. ISBN 978-80-87270-71-4
MAŘÍK, Vladimír. Průmysl 4.0: výzva pro Českou republiku. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-440-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
ROBLEK,Vasja,MAREŠKO,Maja a KRAPEŽ,Alojz. A Complex Wiew of Industry 4.0 [online]. SAGE Open,2016. Dostupné z: http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/2158244016653987#
Seznam doporučené literatury
BRYNJOLFSSON, Erik. Druhý věk strojů: práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2015. Pod povrchem. ISBN 978-80-87270-71-4
MAŘÍK, Vladimír. Průmysl 4.0: výzva pro Českou republiku. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-440-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
ROBLEK,Vasja,MAREŠKO,Maja a KRAPEŽ,Alojz. A Complex Wiew of Industry 4.0 [online]. SAGE Open,2016. Dostupné z: http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/2158244016653987#
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student zpracoval diplomovou práci na téma Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. Po ohbájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce a oponenta:\par
1) Autor práce může nastínit, jak si představuje využití svých poznatků společnosti ABB, s. r. o.\par
2) Na základě výsledků z dotazníkového šetření vyplynulo, že nejžádanější formou komunikace je virtuální model domácnosti řízené pomocí Smart Home - jaký typ doporučujete pro vybraný podnik (běžný nebo užití brýlí pro virtuální realitu)?\par
3) Která Vámi navrhovaná doporučení budou v praxi realizována?\par
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.\par