Tato diplomová práce se věnuje otázce managementu jakosti v podniku Společnost XY CZ s.r.o. a jejím cílem je analýza tohoto systému.
V teoretické části jsou shrnuty základní pojmy a vývoj managementu jakosti.
Praktická část se zaměřuje na systém managementu jakosti v Společnost XY CZ s.r.o. Výstupem této práce jsou doporučení a návrhy vyplývající z analýzy.
Anotace v angličtině
This theses sis related to the quality management in the enterprise Společnost XY CZ s.r.o. and the focus is the analysis of this systém.
There are the main concepts and the historical development of the quality management in the theoretical part.
The practial part is focused on quality management in Společnost XY CZ s.r.o. At the end of the thesis there are recommendations and suggestions resulting from the analysis.
Klíčová slova
Jakost, management jakosti, ISO, TQM
Klíčová slova v angličtině
Quality, management quality, ISO, TQM
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje otázce managementu jakosti v podniku Společnost XY CZ s.r.o. a jejím cílem je analýza tohoto systému.
V teoretické části jsou shrnuty základní pojmy a vývoj managementu jakosti.
Praktická část se zaměřuje na systém managementu jakosti v Společnost XY CZ s.r.o. Výstupem této práce jsou doporučení a návrhy vyplývající z analýzy.
Anotace v angličtině
This theses sis related to the quality management in the enterprise Společnost XY CZ s.r.o. and the focus is the analysis of this systém.
There are the main concepts and the historical development of the quality management in the theoretical part.
The practial part is focused on quality management in Společnost XY CZ s.r.o. At the end of the thesis there are recommendations and suggestions resulting from the analysis.
Klíčová slova
Jakost, management jakosti, ISO, TQM
Klíčová slova v angličtině
Quality, management quality, ISO, TQM
Zásady pro vypracování
Cíl:
Analýza managementu jakosti ve vybraném podniku. Shrnutí zjištěných poznatků pomocí syntetické metody. Doporučení a návrhy, které vyplynou z analýzy. \
Osnova:
- Vymezení základních pojmů managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku. \
- Analýza systému jakosti ve vybraném podniku a jeho specifika. \
- Shrnutí, doporučení a návrhy.
Zásady pro vypracování
Cíl:
Analýza managementu jakosti ve vybraném podniku. Shrnutí zjištěných poznatků pomocí syntetické metody. Doporučení a návrhy, které vyplynou z analýzy. \
Osnova:
- Vymezení základních pojmů managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku. \
- Analýza systému jakosti ve vybraném podniku a jeho specifika. \
- Shrnutí, doporučení a návrhy.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, P.: Kvalita a zákazník. Vyd. 1, Praha: Ekopress, 2015, 160 s ., ISBN 978-80-87865-20-0.
FILIP L., ŠEBESTÍK J.: (NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality. Vyd. 1, Hradec Králové: TZ-one, 2016, 254 s., ISBN 978-80-7539-049-3.
JUROVÁ M. a kol.: Výrobní a logistické procesy v podnikání. Vyd. 1, Praha: Grada Publishing a.s., 2016, 264 s., ISBN: 978- 80-247-5717-9.
NENADÁL, J.: Systémy managementu kvality : co, proč a jak měřit? Vyd. 1. Praha: Management Press, 2016, 304 s., ISBN 978-80-7261-426-4.
PYZDEK, T., KELLER, P. A.: The Handbook for Quality Management : A Complete Guide to Operational Excellence, Vyd. 2. New York: McGraw-Hill Professional, 2013, 512 p., ISBN 978-0-07-179924-9.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, P.: Kvalita a zákazník. Vyd. 1, Praha: Ekopress, 2015, 160 s ., ISBN 978-80-87865-20-0.
FILIP L., ŠEBESTÍK J.: (NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality. Vyd. 1, Hradec Králové: TZ-one, 2016, 254 s., ISBN 978-80-7539-049-3.
JUROVÁ M. a kol.: Výrobní a logistické procesy v podnikání. Vyd. 1, Praha: Grada Publishing a.s., 2016, 264 s., ISBN: 978- 80-247-5717-9.
NENADÁL, J.: Systémy managementu kvality : co, proč a jak měřit? Vyd. 1. Praha: Management Press, 2016, 304 s., ISBN 978-80-7261-426-4.
PYZDEK, T., KELLER, P. A.: The Handbook for Quality Management : A Complete Guide to Operational Excellence, Vyd. 2. New York: McGraw-Hill Professional, 2013, 512 p., ISBN 978-0-07-179924-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se závěry své diplomové práce na téma Systém managementu jakosti v podniku. V teoretické části jsou shrnuty základní pojmy a vývoj managementu jakosti. Praktická část se zaměřuje na systém managementu jakosti v Společnost XY CZ s.r.o. Výstupem této práce jsou doporučení a návrhy vyplývající z analýzy.
Jedním z návrhů na zlepšení uvádíte nutnost revize dodavatelských vztahů . Jakými nástroji byste doporučila přesvědčit vedení k této revizi? Studentka odpověděla
Na str. 16 uvádíte podle literatury personální zajištění mezi sekvenční, tedy postupné funkce. Domníváte se, že je to správné?Studentka odpověděla
Na str. 21 uvádíte definici (podle Blecharz 2011) jakosti jako kategorii technickou, ekonomickou a sociální, což je zásadní pohled na jakost. V této souvislosti se provádí hodnotová analýza. Co je hodnotová analýza produktu, technologie či obecně systému? Studentka odpověděla
Kdybyste chtěla použít ve společnosti model EFQM, jakým způsobem byste postupovala? Studentka odpověděla částečně.