Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the company's website.
internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC
Rozsah průvodní práce
80 s. (94 389 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the company's website.
internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude analyzovat dostupné nástroje marketingu ve spojení s informačními technologiemi. V rámci splnění cíle práce budou zhodnoceny a porovnány současné marketingové přístupy v oblasti internetu. Práce bude obsahovat návrh aplikace vybrané části internetového marketingu na webovém projektu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza dostupných nástrojů internetového marketingu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Zhodnocení současného internetového marketingu podniku.
- Aplikace vybrané části internetového marketingu na webovém projektu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude analyzovat dostupné nástroje marketingu ve spojení s informačními technologiemi. V rámci splnění cíle práce budou zhodnoceny a porovnány současné marketingové přístupy v oblasti internetu. Práce bude obsahovat návrh aplikace vybrané části internetového marketingu na webovém projektu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza dostupných nástrojů internetového marketingu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Zhodnocení současného internetového marketingu podniku.
- Aplikace vybrané části internetového marketingu na webovém projektu.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Přeložil Jiří HUF. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-690-5.
ARNOLD, John. Web marketing all-in-one for dummies. 2nd ed. Hoboken: John Wiley, c2012. ISBN 978-1-118-24377-0.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Přeložil Jiří HUF. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-690-5.
ARNOLD, John. Web marketing all-in-one for dummies. 2nd ed. Hoboken: John Wiley, c2012. ISBN 978-1-118-24377-0.
Přílohy volně vložené
1 USB disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing a informační technologie
Otázky dle posudku vedoucího DP:
Co považujete za nejdůležitější část internetového marketingu?
Otázky dle posudku oponenta DP:
1. Jak se odborně nazývá chování návštěvníka webu, který okamžitě z webu odejde, jakým způsobem se měří a jaké úskalí může znamenat jeho nepřesná interpretace?
2. jaké jsou hlavní výhody PPC reklamy oproti jiným nástrojům internetového marketingu?
Studentka na otázky reagovala.
Komise položila následující otázky:
Odhadnete náklady na vznik reklamy? Měla jste zkušenost s použitým sw?
Studentka na otázky reagovala ke spokojenosti komise.