Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností.
Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for creating positive relations with the public.
The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes results of the qualitative research focused on the use of the public relations tools for building positive reputation of chemical business towards the public. The information obtained from the research is analysed, evaluated and recommendations are suggested to improve creating, increasing and maintaining positive reputation of chemical business towards the public.
Klíčová slova
Reputace, image, public relations, stakeholders
Klíčová slova v angličtině
Reputation, image, public relations, stakeholders
Rozsah průvodní práce
59 s. (91 490 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností.
Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for creating positive relations with the public.
The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes results of the qualitative research focused on the use of the public relations tools for building positive reputation of chemical business towards the public. The information obtained from the research is analysed, evaluated and recommendations are suggested to improve creating, increasing and maintaining positive reputation of chemical business towards the public.
Klíčová slova
Reputace, image, public relations, stakeholders
Klíčová slova v angličtině
Reputation, image, public relations, stakeholders
Zásady pro vypracování
1. Vymezení pojmu reputace podniku, specifikace významu pozitivní reputace pro firmu a nastínění procesu jejího vytváření.
2. Specifikace public relations a jejich nástrojů jako prostředků pro vytváření pozitivní reputace podniku u veřejnosti.
3. Realizace primárního kvalitativního výzkumu ve vybraném podniku chemického průmyslu s cílem identifikovat a zhodnotit prakticky využívané nástroje PR pro budování pozitivní reputace podniku u veřejnosti.
4. Obsahová analýza zjištěných informací.
5. Zhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Vymezení pojmu reputace podniku, specifikace významu pozitivní reputace pro firmu a nastínění procesu jejího vytváření.
2. Specifikace public relations a jejich nástrojů jako prostředků pro vytváření pozitivní reputace podniku u veřejnosti.
3. Realizace primárního kvalitativního výzkumu ve vybraném podniku chemického průmyslu s cílem identifikovat a zhodnotit prakticky využívané nástroje PR pro budování pozitivní reputace podniku u veřejnosti.
4. Obsahová analýza zjištěných informací.
5. Zhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. DOORLEY, J., GARCIA, H. F. Reputation Management: the Key to Successful Public Relations and Corporate Communication. New York: Routledge/Taylor & Francis Group, 2015. 408. s ISBN 978-0-415-71627-4.
2. LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017. 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.
3. PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
4. JELÍNKOVÁ, M., LOŠŤÁKOVÁ, H., ČEPOVÁ, J. Utilization of PR Tools Within Building a Positive Reputation of Czech Chemical Companies. In: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts "SGEM 2017"; STEF92 Technology Ltd., Sofie, Bulgaria, Book 1, Vol.: V, Albena 24. 8. - 30. 8. 2017, 1117-1124. doi: 10.5593/sgemsocial2017/15/S05.140.
5. SVOBODA, V. Public relations: moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
6. KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
Seznam doporučené literatury
1. DOORLEY, J., GARCIA, H. F. Reputation Management: the Key to Successful Public Relations and Corporate Communication. New York: Routledge/Taylor & Francis Group, 2015. 408. s ISBN 978-0-415-71627-4.
2. LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017. 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.
3. PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
4. JELÍNKOVÁ, M., LOŠŤÁKOVÁ, H., ČEPOVÁ, J. Utilization of PR Tools Within Building a Positive Reputation of Czech Chemical Companies. In: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts "SGEM 2017"; STEF92 Technology Ltd., Sofie, Bulgaria, Book 1, Vol.: V, Albena 24. 8. - 30. 8. 2017, 1117-1124. doi: 10.5593/sgemsocial2017/15/S05.140.
5. SVOBODA, V. Public relations: moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
6. KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké nástroje komunikace společnost používá?
Jaké nástroje komunikace byste doporučil v ohledu CSR?