Práce se zabývá průzkumem spokojenosti. Zaměřením práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými autobusovým dopravcem Zlatovánek spol. s r. o. Na základě analýzy současného stavu byla identifikována slabá místa. V návaznosti na zjištěné výsledky obsahuje práce návrhy na řešení identifikovaných slabých míst a jejich zhodnocení. Práce obsahuje doporučení k realizaci možných změn, s nimiž byla také seznámena zkoumaná společnost.
Anotace v angličtině
The work deals with the satisfaction survey. The focus of the work is the analysis of customer satisfaction with the services provided by the bus carrier Zlatovánek spol. s r. o. Based on the analysis of the current situation, weaknesses were identified. In connection with the results, the work contains proposals for solving the identified weaknesses and their evaluation. The thesis contains recommendations for the implementation of possible changes, with which the researched company was also acquainted.
bus carrier, marketing survey, marketing tools, SERVQUAL, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
95 s., 5 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá průzkumem spokojenosti. Zaměřením práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými autobusovým dopravcem Zlatovánek spol. s r. o. Na základě analýzy současného stavu byla identifikována slabá místa. V návaznosti na zjištěné výsledky obsahuje práce návrhy na řešení identifikovaných slabých míst a jejich zhodnocení. Práce obsahuje doporučení k realizaci možných změn, s nimiž byla také seznámena zkoumaná společnost.
Anotace v angličtině
The work deals with the satisfaction survey. The focus of the work is the analysis of customer satisfaction with the services provided by the bus carrier Zlatovánek spol. s r. o. Based on the analysis of the current situation, weaknesses were identified. In connection with the results, the work contains proposals for solving the identified weaknesses and their evaluation. The thesis contains recommendations for the implementation of possible changes, with which the researched company was also acquainted.
bus carrier, marketing survey, marketing tools, SERVQUAL, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků
2. Průzkum spojenosti zákazníků, analýza současného stavu veřejné hromadné autobusové dopravy v dané oblasti a vybrané společnosti
3. Vyhodnocení marketingového průzkumu
4. Návrhy opatření na zlepšení současného stavu v dané oblasti a jejich zhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků
2. Průzkum spojenosti zákazníků, analýza současného stavu veřejné hromadné autobusové dopravy v dané oblasti a vybrané společnosti
3. Vyhodnocení marketingového průzkumu
4. Návrhy opatření na zlepšení současného stavu v dané oblasti a jejich zhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.