Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně. V teoretické části je obecně popsán internetový marketing jako celek včetně popisu zásad pro úspěšnou tvorbu marketingové kampaně. Dále se v této práci nachází popis tvorby e mail marketingové kampaně. Teoreticky je vymezeno budování databáze, jsou popsány různé druhy kampaní, typy e-mailů, legislativní omezení v rámci GDPR, popis a zhodnocení několika nástrojů pro e-mailing. V praktické části jsou popsány přípravné kroky analýzy před zahájením tvorby kampaně, vybraná strategie a výběr vhodného nástroje pro e mailovou marketingovou kampaň.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the issue of creating an e-mail marketing campaign. The theoretical part generally describes internet marketing, including a description of the principles for successful creation of a marketing campaign. Furthermore, in this thesis is a description of creating an e-mail marketing campaign. Theoretically, the construction of the database is defined, various types of campaigns, types of e-mails, legislative restrictions within the GDPR, description and evaluation of several tools for e-mailing, are described. The practical part describes the preparatory steps of the analysis before starting to create a campaign, the selected strategy, and the selection of a suitable tool for an e-mail marketing campaign.
Klíčová slova
Online marketing, e-mail marketing, nástroje e-mail marketingu, e-mail, budování databáze
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, e-mail marketing, e-mail marketing tools, e-mail, building database
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně. V teoretické části je obecně popsán internetový marketing jako celek včetně popisu zásad pro úspěšnou tvorbu marketingové kampaně. Dále se v této práci nachází popis tvorby e mail marketingové kampaně. Teoreticky je vymezeno budování databáze, jsou popsány různé druhy kampaní, typy e-mailů, legislativní omezení v rámci GDPR, popis a zhodnocení několika nástrojů pro e-mailing. V praktické části jsou popsány přípravné kroky analýzy před zahájením tvorby kampaně, vybraná strategie a výběr vhodného nástroje pro e mailovou marketingovou kampaň.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the issue of creating an e-mail marketing campaign. The theoretical part generally describes internet marketing, including a description of the principles for successful creation of a marketing campaign. Furthermore, in this thesis is a description of creating an e-mail marketing campaign. Theoretically, the construction of the database is defined, various types of campaigns, types of e-mails, legislative restrictions within the GDPR, description and evaluation of several tools for e-mailing, are described. The practical part describes the preparatory steps of the analysis before starting to create a campaign, the selected strategy, and the selection of a suitable tool for an e-mail marketing campaign.
Klíčová slova
Online marketing, e-mail marketing, nástroje e-mail marketingu, e-mail, budování databáze
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, e-mail marketing, e-mail marketing tools, e-mail, building database
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezit a charakterizovat pojem e-mail marketing, sestavit zásady pro tvorbu úspěšné a efektivní marketingové kampaně, nalézt vhodné nástroje pro tvorbu e-mailové marketingové kampaně.
Osnova práce:
- Vymezení pojmu internetový marketing
- Zásady pro tvorbu marketingové kampaně
- Vymezení pojmu e-mail marketing
- Nástroje pro efektivní marketingovou kampaň
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezit a charakterizovat pojem e-mail marketing, sestavit zásady pro tvorbu úspěšné a efektivní marketingové kampaně, nalézt vhodné nástroje pro tvorbu e-mailové marketingové kampaně.
Osnova práce:
- Vymezení pojmu internetový marketing
- Zásady pro tvorbu marketingové kampaně
- Vymezení pojmu e-mail marketing
- Nástroje pro efektivní marketingovou kampaň
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, J. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2
JANOUCH, V. Internetový marketing. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7
KIRŠ, D. Miliónový email: manuál email marketingu pro firmy a podnikatele. Česko:Publishing 2.0, 2012. ISBN 978-80-260-7692-6
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, J. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2
JANOUCH, V. Internetový marketing. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7
KIRŠ, D. Miliónový email: manuál email marketingu pro firmy a podnikatele. Česko:Publishing 2.0, 2012. ISBN 978-80-260-7692-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''E-mail marketing'', otázka dle posudku:
1. V návrhu své e-mailové kampaně jste se zaměřila na první definovaný segment zákazníků. Zkuste navrhnout vhodný typ kampaně pro druhý definovaný segment a nastínit rozdíly v komunikaci s těmito odlišnými segmenty.