Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení.
Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy.
Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, situační analýze a na závěr jsou doporučena nová řešení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals.
The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis.
The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing strategy, analyzes the current situation in the company and in the end of the bachelor's thesis there are recommended new improvement proposals.
Klíčová slova
Rodinný podnik, marketingová strategie, měření efektivity, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
Family business, marketing strategy, measure of effectivity, analysis of current situation
Rozsah průvodní práce
104 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení.
Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy.
Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, situační analýze a na závěr jsou doporučena nová řešení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals.
The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis.
The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing strategy, analyzes the current situation in the company and in the end of the bachelor's thesis there are recommended new improvement proposals.
Klíčová slova
Rodinný podnik, marketingová strategie, měření efektivity, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
Family business, marketing strategy, measure of effectivity, analysis of current situation
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza, návrh a měření efektivity marketingové
strategie rodinného podniku.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů.
- Analýza marketingové strategie rodinného podniku.
- Měření efektivity marketingové strategie zvoleného podniku.
- Shrnutí a návrh marketingové strategie.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza, návrh a měření efektivity marketingové
strategie rodinného podniku.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů.
- Analýza marketingové strategie rodinného podniku.
- Měření efektivity marketingové strategie zvoleného podniku.
- Shrnutí a návrh marketingové strategie.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem
trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016.
KENYON-ROUVINEZ, Denise. Rodinná firma: jak vybudovat, úspěšně vést a
předat rodinný podnik. Brno: Barrister & Principal, 2016.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.].
Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz.
a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada).
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem
trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016.
KENYON-ROUVINEZ, Denise. Rodinná firma: jak vybudovat, úspěšně vést a
předat rodinný podnik. Brno: Barrister & Principal, 2016.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.].
Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz.
a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Analýza a návrh strategie rodinného podniku'', otázky dle posudku:
1. Autorka uvádí, že vedení podniku bylo seznámeno s výsledky práce a zvažuje jejich využití. Došlo již v tomto směru k nějakému praktickému posunu?
Studentka na otázku reagovala.
2. Který z návrhů považuje autorka za strategicky nejdůležitější v současné době?