Cílem diplomové práce s názvem Využití dotazníkových šetření v marketingu je představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody pro jeho zpracování a dále sestavit, realizovat a vyhodnotit dotazníkové šetření. První tři kapitoly práce se zabývají marketingem obecně až po konkrétní zásady dotazníkového šetření. V poslední kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření a použity statistické metody pro jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis Using of Questionnaire in Marketing is to introduce the principles of questionnaire survey and statistical methods for processing of information and further prepare, implement and evaluate questionnaire survey. The first three chapters deal with marketing generally to the specific principles of the questionnaire survey. In the last chapter is introduced the questionnaire survey and statistical methods which were used for processing of information.
Klíčová slova
Marketing, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, analýza dat
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing research, questionnaire, data analysis
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce s názvem Využití dotazníkových šetření v marketingu je představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody pro jeho zpracování a dále sestavit, realizovat a vyhodnotit dotazníkové šetření. První tři kapitoly práce se zabývají marketingem obecně až po konkrétní zásady dotazníkového šetření. V poslední kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření a použity statistické metody pro jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis Using of Questionnaire in Marketing is to introduce the principles of questionnaire survey and statistical methods for processing of information and further prepare, implement and evaluate questionnaire survey. The first three chapters deal with marketing generally to the specific principles of the questionnaire survey. In the last chapter is introduced the questionnaire survey and statistical methods which were used for processing of information.
Klíčová slova
Marketing, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, analýza dat
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing research, questionnaire, data analysis
Zásady pro vypracování
Cíl práce: představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody při jeho zpracování. Součástí diplomové práce bude sestavení, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření týkající se oblasti marketingu vybraného podniku.
Cíl práce: představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody při jeho zpracování. Součástí diplomové práce bude sestavení, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření týkající se oblasti marketingu vybraného podniku.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011, 320 s. ISBN 978-80-86730-75-2.
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
GILLHAM, Bill. Developing a questionnare. Repr. London [u.a.]: Continuum, 2000. ISBN 0826447953.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
WILDEMUTH BARBARA M., Applications of social research methods to questions in information and library science, 1st pub., Westport Conn.: Libraries Unlimited, 2009, 421 s., ISBN 9781591585039.
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011, 320 s. ISBN 978-80-86730-75-2.
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
GILLHAM, Bill. Developing a questionnare. Repr. London [u.a.]: Continuum, 2000. ISBN 0826447953.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
WILDEMUTH BARBARA M., Applications of social research methods to questions in information and library science, 1st pub., Westport Conn.: Libraries Unlimited, 2009, 421 s., ISBN 9781591585039.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Využití dotazníkových šetření v marketingu. Cílem diplomové práce bylo představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody při jeho zpracování. Součástí práce je sestavení, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření týkající se oblasti marketingu vybraného podniku.
Otázky dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:
Jaký je váš názor na realizace vašich návrhů pro společnost Vinné sklepy Kutná Hora, s.r.o., které jste vyslovila na základě výsledků vašeho dotazníkového šetření?
Na s. 58 resp. 62 uvádíte, že byla zjištěna souvislost mezi vnímáním označení bio a věkem respondenta. Popište, prosím, podrobněji tuto souvislost. Jaká věková kategorie má největší a jaká nejmenší důvěru v označení bio? Mohl by být postoj k označení bio ovlivněn také tím, odkud respondent pochází (zda z venkova, z malého města či z velkoměsta)?