Autor provede analýzu současného stavu linkového vedení pardubické MHD včetně rešerše již zpracovaných kvalifikačních prací. Dále autor poukáže na nedostatky MHD z hlediska linkového vedení, a to v návaznosti na tarif, přestupní vazby a koordinaci linek ve společných úsecích. Navrhne opatření v oblasti organizace dopravy, která by mohla přispět ke zkvalitnění systému MHD, a poukáže na rizika, která by taková změna přinesla.
Anotace v angličtině
The author will analyse the current state of the line management of Pardubice public transport system, including a research of published theses. Furthermore, the author points out the shortcomings of public transport in terms of line arrangement, in relation to the tariff, transfer links and coordination of lines in common sections. He will propose measures in the field of transport organization that could contribute to improving the quality of the public transport system and he will highlight the risks that such a change would bring.
headway, timetable, line coordination, public transport, connecting journey transfer, Pardubice, peak hours, off-peak hours, tariff
Rozsah průvodní práce
43 s. (59 831 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Autor provede analýzu současného stavu linkového vedení pardubické MHD včetně rešerše již zpracovaných kvalifikačních prací. Dále autor poukáže na nedostatky MHD z hlediska linkového vedení, a to v návaznosti na tarif, přestupní vazby a koordinaci linek ve společných úsecích. Navrhne opatření v oblasti organizace dopravy, která by mohla přispět ke zkvalitnění systému MHD, a poukáže na rizika, která by taková změna přinesla.
Anotace v angličtině
The author will analyse the current state of the line management of Pardubice public transport system, including a research of published theses. Furthermore, the author points out the shortcomings of public transport in terms of line arrangement, in relation to the tariff, transfer links and coordination of lines in common sections. He will propose measures in the field of transport organization that could contribute to improving the quality of the public transport system and he will highlight the risks that such a change would bring.
headway, timetable, line coordination, public transport, connecting journey transfer, Pardubice, peak hours, off-peak hours, tariff
Zásady pro vypracování
Úvod
1) Analýza současného stavu
2) Návrhy změn
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1) Analýza současného stavu
2) Návrhy změn
Závěr
Seznam doporučené literatury
DRDLA, P.: Technologie a řízení dopravy - MHD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7
LÁBSKY, V.: Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování
KONEČNÝ, P.: Možnosti změny obsluhy Univerzitního kampusu v Pardubicích městskou hromadnou dopravou
www.dpmp.cz
Seznam doporučené literatury
DRDLA, P.: Technologie a řízení dopravy - MHD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7
LÁBSKY, V.: Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování
KONEČNÝ, P.: Možnosti změny obsluhy Univerzitního kampusu v Pardubicích městskou hromadnou dopravou
www.dpmp.cz
Přílohy volně vložené
1 plán
Přílohy vázané v práci
mapy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student dokázal svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit, avšak při obhajobě komise narazila na několik neodstatků. Především na návrh nového linkového vedení je jen popisně zpracován a nezakládá se na žádné propracované analýze. Jedná se jen o návrh autora a není ničím podložen. Následně podkapitola týkající se zastavování na stanovišti u hlavního nádraží je nedostatečně zpracována, chybí zde jakýkoliv opodstatnění navrhovaného stavu autora.Další podkapitoly návrhů autora jsou sepsány laicky a nemají žádné opodstatnění, zdůvodnění a také vyčíslední změn. Následuje absence jakéhokoliv vyčíslení návrhu v textu prácě (kromě příloh).