Tato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on programmatic ad buying in a digital marketing environment. It discusses its development, describes its principle and the technologies used. A marketing campaign is proposed that targets this model.
programmatic advertising, digital marketing, online marketing, RTB, marketing agency, publisher
Rozsah průvodní práce
74 s. (110 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on programmatic ad buying in a digital marketing environment. It discusses its development, describes its principle and the technologies used. A marketing campaign is proposed that targets this model.
programmatic advertising, digital marketing, online marketing, RTB, marketing agency, publisher
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definovat formy a principy programatické formy reklamy a pro vybranou společnost navrhnout marketingovou kampaň se zaměřením na využití programatických forem reklamy.
Osnova:
- Digitální marketing
- Programatická reklama - vývoj a základní charakteristika
- Základní formy programatické reklamy
- Návrh marketingové kampaně s využitím programatické reklamy
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definovat formy a principy programatické formy reklamy a pro vybranou společnost navrhnout marketingovou kampaň se zaměřením na využití programatických forem reklamy.
Osnova:
- Digitální marketing
- Programatická reklama - vývoj a základní charakteristika
- Základní formy programatické reklamy
- Návrh marketingové kampaně s využitím programatické reklamy
Seznam doporučené literatury
BUSCH, Oliver. Programmatic Advertising: The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time. Springer International Publishing, 2016. ISBN 978-3-319-25023-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOSORIN, Dominik. Introduction to programmatic advertising. Praha: Dominik Kosorin, 2016. ISBN 978-80-260-9611-5.
MCSTAY, Andrew. Digital Advertising. Red Globe Press, 2016. ISBN 9781137494337.
Seznam doporučené literatury
BUSCH, Oliver. Programmatic Advertising: The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time. Springer International Publishing, 2016. ISBN 978-3-319-25023-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOSORIN, Dominik. Introduction to programmatic advertising. Praha: Dominik Kosorin, 2016. ISBN 978-80-260-9611-5.
MCSTAY, Andrew. Digital Advertising. Red Globe Press, 2016. ISBN 9781137494337.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Programatická reklama. Cílem práce je definovat formy a principy programatické formy reklamy a pro vybranou společnost navrhnout marketingovou kampaň se zaměřením na využití programatických forem reklamy.
Otázky dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:
V praktické části se nezmiňujete o atribučním modelu konverzí, podle kterého se konverze vyhodnocují. Lze předpokládat, že se zpravidla jedná o „last-click“ konverze, dokázal byste vysvětlit rozdíl mezi last-click a post-click konverzemi a jaký je jejich význam?
V praktické části argumentujete výběr Adformu především kvůli špatné podpoře u DV360 v rámci některých formátů. V jakém případě by podle Vás mělo smysl naopak upřednostnit DV360?