Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů z managementu a pak také samotného systému managementu jakosti.
Praktická část se věnuje samotné analýze systému managementu jakosti ve společnosti SOR Libchavy s.r.o. Výsledkem je hodnocení samotného systému a návrhy na zlepšení a zefektivnění.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system in a selected company.
The theoretical part deals with the definition of basic concepts of management and then the quality management system itself.
The practical part deals with the analysis of the quality management system in the company SOR Libchavy s.r.o. The result is an evaluation of the system itself and suggestions for improvement and streamlining.
Klíčová slova
Systém managementu jakosti, jakosti, management, TQM
Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů z managementu a pak také samotného systému managementu jakosti.
Praktická část se věnuje samotné analýze systému managementu jakosti ve společnosti SOR Libchavy s.r.o. Výsledkem je hodnocení samotného systému a návrhy na zlepšení a zefektivnění.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system in a selected company.
The theoretical part deals with the definition of basic concepts of management and then the quality management system itself.
The practical part deals with the analysis of the quality management system in the company SOR Libchavy s.r.o. The result is an evaluation of the system itself and suggestions for improvement and streamlining.
Klíčová slova
Systém managementu jakosti, jakosti, management, TQM
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a možná doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti managementu.
- Systém a význam managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Návrhy a doporučení ke zkvalitnění managementu jakosti ve vybraném podniku.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a možná doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti managementu.
- Systém a význam managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Návrhy a doporučení ke zkvalitnění managementu jakosti ve vybraném podniku.
Seznam doporučené literatury
BIDANDA, B., KARA, B. Y., SABUNCUOGLU, I., Global logistics management. 1. vyd. Boca Raton, Florida: CRC Press/Taylor & Francis Group, 2015. 310 s. ISBN 978-1-4822-2694-2.
BLECHARZ, P., Kvalita a zákazník. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2015. 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
FOTR, J., ŠVECOVÁ, L., Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. 3. přeprac. vyd. Praha: Ekopress, 2016. 474 s. ISBN 978-80-87865-33-0.
KOŠIČIAROVÁ, I., Manažment obchodnej spoločnosti. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2017. Monografie. 393 s. ISBN 978-80-7418-276-1.
NENADÁL, J., Management kvality pro 21. století. 1. vyd. Praha: Management Press, 2018. 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2.
PILAŘOVÁ, I., Leadership & management development: role, úlohy a kompetence managerů a lídrů. 1. vyd. Praha: Grada, 2016. 168 s. ISBN 978-80-247-5721-6.
Seznam doporučené literatury
BIDANDA, B., KARA, B. Y., SABUNCUOGLU, I., Global logistics management. 1. vyd. Boca Raton, Florida: CRC Press/Taylor & Francis Group, 2015. 310 s. ISBN 978-1-4822-2694-2.
BLECHARZ, P., Kvalita a zákazník. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2015. 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
FOTR, J., ŠVECOVÁ, L., Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. 3. přeprac. vyd. Praha: Ekopress, 2016. 474 s. ISBN 978-80-87865-33-0.
KOŠIČIAROVÁ, I., Manažment obchodnej spoločnosti. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2017. Monografie. 393 s. ISBN 978-80-7418-276-1.
NENADÁL, J., Management kvality pro 21. století. 1. vyd. Praha: Management Press, 2018. 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2.
PILAŘOVÁ, I., Leadership & management development: role, úlohy a kompetence managerů a lídrů. 1. vyd. Praha: Grada, 2016. 168 s. ISBN 978-80-247-5721-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP ''Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku'', otázka vedoucího BP:
1. V závěru práce doporučujete pro podnik návrhy na zlepšení a zefektivnění. Byly tyto návrhy předány podniku a s jakým výsledkem?