Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu působení reklam na cílové skupiny a analýzu konkrétních reklamních spotů a vysílání vkomerční televizi Nova vzhledem k divákům. Cílem této práce je provedení analýzy současných produktových aktivit vybrané společnosti, provedení zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovení doporučení pro případnou optimalizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific effects on the environment. The analytical part contains an analysis of the effect of advertisements on target groups and an analysis of specific commercials and broadcasts on commercial television Nova in relation to viewers. The aim of this work is to analyze the current product activities of the selected company, evaluate the principles and methods of advertising and set recommendations for possible optimization.
Klíčová slova
reklama, televize, diváci, cílová skupina, TV Nova, sledovanost
Klíčová slova v angličtině
advertising, television, viewers, target group, TV Nova, viewership
Rozsah průvodní práce
106
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu působení reklam na cílové skupiny a analýzu konkrétních reklamních spotů a vysílání vkomerční televizi Nova vzhledem k divákům. Cílem této práce je provedení analýzy současných produktových aktivit vybrané společnosti, provedení zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovení doporučení pro případnou optimalizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific effects on the environment. The analytical part contains an analysis of the effect of advertisements on target groups and an analysis of specific commercials and broadcasts on commercial television Nova in relation to viewers. The aim of this work is to analyze the current product activities of the selected company, evaluate the principles and methods of advertising and set recommendations for possible optimization.
Klíčová slova
reklama, televize, diváci, cílová skupina, TV Nova, sledovanost
Klíčová slova v angličtině
advertising, television, viewers, target group, TV Nova, viewership
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu současných produktových aktivit vybrané společnosti, provést zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovit doporučení pro případnou optimalizaci.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů marketingového mixu.
- Charakteristika reklam.
- Fungování komerční televize.
- Analýza současných produktových aktivit vybrané společnosti.
- Zhodnocení principů a metod reklamní činnosti.
- Doporučení pro optimalizaci.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu současných produktových aktivit vybrané společnosti, provést zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovit doporučení pro případnou optimalizaci.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů marketingového mixu.
- Charakteristika reklam.
- Fungování komerční televize.
- Analýza současných produktových aktivit vybrané společnosti.
- Zhodnocení principů a metod reklamní činnosti.
- Doporučení pro optimalizaci.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ J. a kolektiv Psychologie reklamy, 4. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
OGILVY D. Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Praha: Svojtka&Co, 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
RAFAJOVÁ A. Zvuky v reklamě, 1. vyd., Praha: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o. 2018. ISBN 9788073806736.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ J. Reklama, 4. vyd., Praha: Grada 2018 ISBN 978-80-247-5865-7.
KOTLER P. T., KELLER K. L., GOODMAN M., BRADY M., HANSEN T. Marketing Managment, 4. vyd., Pearson Education Limited, 2019. ISBN 1292248440.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ J. a kolektiv Psychologie reklamy, 4. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
OGILVY D. Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Praha: Svojtka&Co, 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
RAFAJOVÁ A. Zvuky v reklamě, 1. vyd., Praha: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o. 2018. ISBN 9788073806736.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ J. Reklama, 4. vyd., Praha: Grada 2018 ISBN 978-80-247-5865-7.
KOTLER P. T., KELLER K. L., GOODMAN M., BRADY M., HANSEN T. Marketing Managment, 4. vyd., Pearson Education Limited, 2019. ISBN 1292248440.
Přílohy volně vložené
dotazníkové šetření, strukturované rozhovory
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice'', otázky vedoucího BP:
1. Existuje nějaký segment zákazníků, na který se nevyplatí cílit pomocí TV reklamy? Pokud ano, jaký typ reklamy (či jiné komunikace) byste pro tento segment doporučila?
2. Ve svých závěrech obecně doporučujete využití prime time, pro jaké firmy (produkty) může být vhodné využití off prime time?