Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy. V první kapitole jsou definována teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci s využitím sociálních sítí. V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook u vybraných dopravců v segmentu železniční osobní dopravy. Na základě výsledků analýzy současného stavu jsou ve třetí kapitole navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace pro jednotlivé analyzované dopravce.
Annotation in English
The bachelor's thesis deals with marketing communication on the social media network Facebook in the segment of railway passenger transport. The first chapter defines the theoretical basis of marketing communication with emphasis on marketing communication using social networks. In the second chapter, an analysis of marketing communication on the social network Facebook in the segment of railway passenger transport for selected carrier is performed. Based on the results of the analysis of the current situation measures are proposed in the third chapter to improve marketing communication for the individual carriers analyzed.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, sociální síť, Facebook, železniční dopravce
Keywords in English
marketing, marketing communication, social media network, Facebook, railway carrier
Length of the covering note
58 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy. V první kapitole jsou definována teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci s využitím sociálních sítí. V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook u vybraných dopravců v segmentu železniční osobní dopravy. Na základě výsledků analýzy současného stavu jsou ve třetí kapitole navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace pro jednotlivé analyzované dopravce.
Annotation in English
The bachelor's thesis deals with marketing communication on the social media network Facebook in the segment of railway passenger transport. The first chapter defines the theoretical basis of marketing communication with emphasis on marketing communication using social networks. In the second chapter, an analysis of marketing communication on the social network Facebook in the segment of railway passenger transport for selected carrier is performed. Based on the results of the analysis of the current situation measures are proposed in the third chapter to improve marketing communication for the individual carriers analyzed.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, sociální síť, Facebook, železniční dopravce
Keywords in English
marketing, marketing communication, social media network, Facebook, railway carrier
Research Plan
Úvod 1. Teoretická východiska marketingové komunikace 2. Analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy 3. Návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace Závěr
Research Plan
Úvod 1. Teoretická východiska marketingové komunikace 2. Analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy 3. Návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace Závěr
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.