Bakalářská práce se zabývá analýzou systému managementu jakosti a jeho nastavenou strukturou ve společnosti TFA s.r.o. První část práce vystihuje teoretické vysvětlení a definice pojmů souvisejících s tématem managementu jakosti. V další části je zpracována analýza sytému managementu jakosti ve společnosti TFA s.r.o. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce doporučené návrhy, které mají pomoci zdokonalit systém managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system and its set structure in the company TFA s.r.o. The first part of the thesis describes the theoretical explanation and definitions of terms related to the topic of quality management. The next part desribes the analysis of the quality management system in the company TFA s.r.o. Based on the analysis, the work concludes with recommended options to help improve the quality management system.
Klíčová slova
management, jakost, ISO normy, systém managementu jakosti, TQM
Klíčová slova v angličtině
management, quality, ISO standards, Quality Management System, TQM
Rozsah průvodní práce
64 s. (75 000 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému managementu jakosti a jeho nastavenou strukturou ve společnosti TFA s.r.o. První část práce vystihuje teoretické vysvětlení a definice pojmů souvisejících s tématem managementu jakosti. V další části je zpracována analýza sytému managementu jakosti ve společnosti TFA s.r.o. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce doporučené návrhy, které mají pomoci zdokonalit systém managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system and its set structure in the company TFA s.r.o. The first part of the thesis describes the theoretical explanation and definitions of terms related to the topic of quality management. The next part desribes the analysis of the quality management system in the company TFA s.r.o. Based on the analysis, the work concludes with recommended options to help improve the quality management system.
Klíčová slova
management, jakost, ISO normy, systém managementu jakosti, TQM
Klíčová slova v angličtině
management, quality, ISO standards, Quality Management System, TQM
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Management.
- Vymezení managementu jakosti.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci.
- Vyhodnocení a návrhy na zlepšení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Management.
- Vymezení managementu jakosti.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci.
- Vyhodnocení a návrhy na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand a Pavel MEDEK. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2.vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 stran. ISBN 987-80-7261-397-7.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. Lidské zdroje a personální management. Vydání I. Praha: Academia, 2017. Společnost., sv. 23., 190 stran. ISBN 978-80-200-2773-3.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. 1. vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 stran. ISBN 987-80-7261-561-2.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? Vydání 1. Praha: Management Press, 2016, 302 stran. ISBN 987-80-7261-426-4.
STEVENSON, William J. Operations management. Thirteenth edition. New York, NY, USA: McGraw-Hill Education, 2018, 890 stran. ISBN 978-1-259-66747-3.
ZLÁMAL, Jaroslav, Petr BAČÍK a Jana BELLOVÁ. Management: základy managementu. Upravené 2. vydání. Prostějov: Computer Media, 2020, 104 stran. ISBN 978-80-7402-421-4.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand a Pavel MEDEK. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2.vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 stran. ISBN 987-80-7261-397-7.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. Lidské zdroje a personální management. Vydání I. Praha: Academia, 2017. Společnost., sv. 23., 190 stran. ISBN 978-80-200-2773-3.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. 1. vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 stran. ISBN 987-80-7261-561-2.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? Vydání 1. Praha: Management Press, 2016, 302 stran. ISBN 987-80-7261-426-4.
STEVENSON, William J. Operations management. Thirteenth edition. New York, NY, USA: McGraw-Hill Education, 2018, 890 stran. ISBN 978-1-259-66747-3.
ZLÁMAL, Jaroslav, Petr BAČÍK a Jana BELLOVÁ. Management: základy managementu. Upravené 2. vydání. Prostějov: Computer Media, 2020, 104 stran. ISBN 978-80-7402-421-4.
Přílohy volně vložené
Příloha A - Organizační schéma
Příloha B - Protokol měření (messprotokol)
Příloha C - Protokol z interního auditu
Příloha D - Reklamace vadného kusu
Příloha E - Přehled plánů auditů
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP „Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci“.
Otázky vedoucího BP:
1. V závěru práce doporučujete pro podnik návrhy na zlepšení. Jakou mají jednotlivé návrhy finanční náročnost? Jak vedení na tyto návrhy reagovalo?
2. Jaké metody neustálého zlepšování jsou ve firmě využívány?
Otázky komise:
1. Jak byste hodnotil navrhovanou investici z hlediska návratnosti?