Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication and the results of the questionnaire survey. At the end of the bachelor's thesis are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey and in connection with them a marketing campaign is proposed.
Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication and the results of the questionnaire survey. At the end of the bachelor's thesis are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey and in connection with them a marketing campaign is proposed.
Cílem práce je popsat stávající interní komunikaci. Následně navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace.
Osnova:
- Úvod do problematiky.
- Popis zvolené organizace.
- Charakteristika interní komunikace ve zvolené organizaci.
- Návrhy a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat stávající interní komunikaci. Následně navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace.
Osnova:
- Úvod do problematiky.
- Popis zvolené organizace.
- Charakteristika interní komunikace ve zvolené organizaci.
- Návrhy a doporučení.
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017. ISBN 978-80-756-0099-8.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost!. Siria, 2016. ISBN 978-80-906367-0-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017. ISBN 978-80-756-0099-8.
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost!. Siria, 2016. ISBN 978-80-906367-0-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci“, otázky vedoucí BP:
1. Jak návrhy autorky souvisí s vizí Nemocnice Pardubického kraje, a. s? Jakou váhu to dává této práci?
2. Získané podklady z dotazníkového šetření by bylo možné využít k detailnější analýze. Co by mohlo z takovéto práce s daty vyplynout?
Otázky a náměty z obhajoby:
Kolik očekáváte, že by se do Vámi navrhnuté soutěže zapojilo účastníků?
Jaký je důvod využití jednoho ředitele pro Pardubickou a Chrudimskou nemocnici?