Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících. V první kapitole jsou vymezena zejména teoretická východiska zkoumané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové. Ve třetí kapitole jsou navržena opatření na zlepšení kvality služeb MHD, která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the point of passengers. In the first chapter are defined especially theoretical definitions of the researched issues. In the second chapter is performed the quality analysis of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové. The third chapter offers measures how to improve quality of urban public transport services which are evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
respondent, kvalita dopravních služeb, městská hromadná doprava, ukazatele kvality dopravních služeb, průzkum spokojenosti cestujících
Klíčová slova v angličtině
respondent, quality of transport services, urban public transport, indicators of the quality of transport services, passenger satisfaction survey
Rozsah průvodní práce
90 s., 21 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících. V první kapitole jsou vymezena zejména teoretická východiska zkoumané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové. Ve třetí kapitole jsou navržena opatření na zlepšení kvality služeb MHD, která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the point of passengers. In the first chapter are defined especially theoretical definitions of the researched issues. In the second chapter is performed the quality analysis of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové. The third chapter offers measures how to improve quality of urban public transport services which are evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
respondent, kvalita dopravních služeb, městská hromadná doprava, ukazatele kvality dopravních služeb, průzkum spokojenosti cestujících
Klíčová slova v angličtině
respondent, quality of transport services, urban public transport, indicators of the quality of transport services, passenger satisfaction survey
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové 3. Návrh opatření na zlepšení kvality služeb MHD 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové 3. Návrh opatření na zlepšení kvality služeb MHD 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.