Bakalářská práce je zaměřena na grafické zpracování reklamní kampaně vybraného podniku. Práce je rozčleněna do dvou částí. V první jsou definovány základní pojmy související s počítačovou grafikou, marketingovou a vizuální komunikací. V druhé části je popsán samotný proces tvorby reklamní kampaně. Postup obsahuje analytickou a kreativní část. Zároveň jsou zde ukázky návrhů grafik, které byly vytvořeny za účelem splnění bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the graphic design of marketing campaign for coffee shop. This work is divided into two parts - in the first selection are definitions of computer graphics, marketing and visual communication. In the second part is described the process of creating an advertising campaign. Creating process contains analysis and creative part. Together there are found work samples what were made designed for this bachelor thesis.
Klíčová slova
propagační kampaň, reklama, komunikace, návrhy grafik
Bakalářská práce je zaměřena na grafické zpracování reklamní kampaně vybraného podniku. Práce je rozčleněna do dvou částí. V první jsou definovány základní pojmy související s počítačovou grafikou, marketingovou a vizuální komunikací. V druhé části je popsán samotný proces tvorby reklamní kampaně. Postup obsahuje analytickou a kreativní část. Zároveň jsou zde ukázky návrhů grafik, které byly vytvořeny za účelem splnění bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the graphic design of marketing campaign for coffee shop. This work is divided into two parts - in the first selection are definitions of computer graphics, marketing and visual communication. In the second part is described the process of creating an advertising campaign. Creating process contains analysis and creative part. Together there are found work samples what were made designed for this bachelor thesis.
Klíčová slova
propagační kampaň, reklama, komunikace, návrhy grafik
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh grafik, jež budou sloužit k propagaci vybrané firmy a získání pozornosti potenciálního zákazníka. Součástí práce bude i zdůvodnění výběru použitých prvků a formátů pro jednotlivé platformy.
Osnova:
- Počítačová grafika.
- Grafický design.
- Grafické programy a formáty.
- Příprava grafiky (příprava pro webové rozhraní, příprava tiskových dat).
- Základní typografická pravidla.
- Grafika v marketingových sděleních.
- Návrh řešení pro vybranou firmu.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh grafik, jež budou sloužit k propagaci vybrané firmy a získání pozornosti potenciálního zákazníka. Součástí práce bude i zdůvodnění výběru použitých prvků a formátů pro jednotlivé platformy.
Osnova:
- Počítačová grafika.
- Grafický design.
- Grafické programy a formáty.
- Příprava grafiky (příprava pro webové rozhraní, příprava tiskových dat).
- Základní typografická pravidla.
- Grafika v marketingových sděleních.
- Návrh řešení pro vybranou firmu.
Seznam doporučené literatury
Grafický design pro každého. Nádražní 30, 150 00 Praha 5: Euromedia Group, 2020. ISBN 978-80-242-6903-3.
TIMOTHY, S. Základy grafického designu. V Praze: Slovart, 2013. ISBN 978-80-7391-698-5.
BLAŽEK, F. Typokniha Typokniha: Průvodce tvorbou tiskovin. v Praze: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2020. ISBN ISBN 978-80-88308-12-6.
HASHIMOTO, A. Velká kniha digitální grafiky a designu. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2166-5.
TŮMA, T. Počítačová grafika a design: průvodce začínajícího grafika. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1784-2.
Seznam doporučené literatury
Grafický design pro každého. Nádražní 30, 150 00 Praha 5: Euromedia Group, 2020. ISBN 978-80-242-6903-3.
TIMOTHY, S. Základy grafického designu. V Praze: Slovart, 2013. ISBN 978-80-7391-698-5.
BLAŽEK, F. Typokniha Typokniha: Průvodce tvorbou tiskovin. v Praze: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2020. ISBN ISBN 978-80-88308-12-6.
HASHIMOTO, A. Velká kniha digitální grafiky a designu. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2166-5.
TŮMA, T. Počítačová grafika a design: průvodce začínajícího grafika. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1784-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na témaNávrh grafického řešení reklamní kampaně vybrané firmy.
Studentka odpověděla na otázky vedoucího práce:
Dokážete říct, kolik by asi stála navržená reklamní kampaň?
Při tvorbě plakátů jste vycházela z renesančních psaníček, dovedete je ukázat?
Komise položila otázku:
Co vás vedlo k výběru barev u plakátů?
Proč jste vytvořila právě tyto marketingové materiály?