Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.
Klíčová slova
automobil, data, monetizace, Průmysl 4.0, marketing, komunikace
Klíčová slova v angličtině
automobile, data, monetization, Industry 4.0, marketing, communication
Rozsah průvodní práce
72 s., 11 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.
Klíčová slova
automobil, data, monetizace, Průmysl 4.0, marketing, komunikace
Klíčová slova v angličtině
automobile, data, monetization, Industry 4.0, marketing, communication
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza možností využití datově orientovaného marketingu v automobilovém průmyslu
3. Návrh využití datově orientovaného marketingu v automobilovém průmyslu a jeho komunikace
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza možností využití datově orientovaného marketingu v automobilovém průmyslu
3. Návrh využití datově orientovaného marketingu v automobilovém průmyslu a jeho komunikace
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.