Bakalářská práce se zabývá problematikou diversity managementu v kontextu firemní image a preferencí zákazníků. První část definuje pojmy z oblasti diverzity a diversity managementu. Druhá kapitola je zaměřena na diversity management ve spojení se CSR. Poslední část se zabývá specifiky diversity managementu ve finančním odvětví a zpracováním dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of diversity management in the context of corporate image and customer preferences. The first part defines terms from the field of diversity and diversity management. The second chapter is focused on diversity management in connection with CSR. The last part deals with the specifics of diversity management in the financial sector and the processing of a questionnaire survey.
questionnaire survey, diversity management, diversity, inclusion, corporate social responsibility
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou diversity managementu v kontextu firemní image a preferencí zákazníků. První část definuje pojmy z oblasti diverzity a diversity managementu. Druhá kapitola je zaměřena na diversity management ve spojení se CSR. Poslední část se zabývá specifiky diversity managementu ve finančním odvětví a zpracováním dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of diversity management in the context of corporate image and customer preferences. The first part defines terms from the field of diversity and diversity management. The second chapter is focused on diversity management in connection with CSR. The last part deals with the specifics of diversity management in the financial sector and the processing of a questionnaire survey.
questionnaire survey, diversity management, diversity, inclusion, corporate social responsibility
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout doporučení pro rozšíření aktivit diversity managementu ve finančním odvětví na základě komparace diversity strategií předních českých finančních institucí a vnímání této problematiky mezi českými zákazníky.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti diversity managementu.
- Preference zákazníka v kontextu diversity managementu.
- Specifika diversity managementu ve finančním odvětví.
- Formulace závěrů a návrh doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout doporučení pro rozšíření aktivit diversity managementu ve finančním odvětví na základě komparace diversity strategií předních českých finančních institucí a vnímání této problematiky mezi českými zákazníky.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti diversity managementu.
- Preference zákazníka v kontextu diversity managementu.
- Specifika diversity managementu ve finančním odvětví.
- Formulace závěrů a návrh doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOŠŤÁLOVÁ, J., BEDNAŘÍKOVÁ, M., JELÍNKOVÁ, M., MUNZAROVÁ, S., PATÁK, M., 2021. Diversity Management. Pardubice: Univerzita Pardubice. ISBN 978-80-7560-390-6.
MOR-BARAK, M. E., 2016. Managing diversity: Toward a Globally inklusive Workplace. Los Angeles: SAGE Publications. ISBN 978-1-4833-8612-6.
MAŇÁKOVÁ, R., PÍCHA, M., 2016. Adam a Eva v práci. Praha: TT Publishing. ISBN 978-80-270-0608-3.
TETŘEVOVÁ, L., 2017. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0285-3.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., BINAR, J., 2020. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
KOŠŤÁLOVÁ, J., BEDNAŘÍKOVÁ, M., JELÍNKOVÁ, M., MUNZAROVÁ, S., PATÁK, M., 2021. Diversity Management. Pardubice: Univerzita Pardubice. ISBN 978-80-7560-390-6.
MOR-BARAK, M. E., 2016. Managing diversity: Toward a Globally inklusive Workplace. Los Angeles: SAGE Publications. ISBN 978-1-4833-8612-6.
MAŇÁKOVÁ, R., PÍCHA, M., 2016. Adam a Eva v práci. Praha: TT Publishing. ISBN 978-80-270-0608-3.
TETŘEVOVÁ, L., 2017. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0285-3.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., BINAR, J., 2020. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Diversity management v kontextu podnikové image a zákaznických preferencí“, otázky vedoucího BP:
1. V analýze přístupu k diverzitě vybraných společností jste zjistila, že nijak neřeší dimenzi rasy a etnicity (tedy s tématy, která jsou v rámci diverzity řešena nejčastěji), čím si toto vysvětlujete a měly by vybrané společnosti zahrnout tato témata do svých strategií na českém trhu?
2. Ve svém výzkumu jste zjistila, že muži s nižším vzděláním, ve středním až starším věku vnímají aktivity týkající se diverzity celkově negativně, jaké jiné podnikové hodnoty byste vůči tomuto segmentu tedy komunikovala?
Otázky a náměty z obhajoby:
Jakým způsobem jste získávala informace o dimenzích diverzity vybraných podniků?
Do jaké míry bylo Vaše dotazníkové šetření reprezentativní?
Do jaké míry zvyšuje aplikace principů diverzity zájem zákazníků?