Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy to the chosen company based on the previous description of its current situation. The thesis mainly focuses on the evaluation of the current and proposed alternative segmentation strategy, together with the recommendations and conclusions that emerge from the environmental analysis and the questionnaire survey.
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy to the chosen company based on the previous description of its current situation. The thesis mainly focuses on the evaluation of the current and proposed alternative segmentation strategy, together with the recommendations and conclusions that emerge from the environmental analysis and the questionnaire survey.
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii na základě předchozího popisu současné situace zvoleného podniku.
Osnova:
- Úvod do tématu.
- Popis současné marketingové strategie.
- Návrh alternativní segmentační strategie.
- Zhodnocení obou variant.
- Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii na základě předchozího popisu současné situace zvoleného podniku.
Osnova:
- Úvod do tématu.
- Popis současné marketingové strategie.
- Návrh alternativní segmentační strategie.
- Zhodnocení obou variant.
- Formulace závěrů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-359-0.
SOUČEK, Zdeněk. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. V Praze: C.H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-572-5.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-359-0.
SOUČEK, Zdeněk. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. V Praze: C.H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-572-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Návrh marketingové strategie zvoleného podniku“.
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka může uvést, jak by doporučovala postupovat při aplikaci navržené strategie včetně rámcového harmonogramu.
2. Bylo by možné ekonomicky zhodnotit jednotlivé segmentační varianty, popřípadě jak by v takovém případě postupovala?
Otázky komise:
1. Jaký je Váš názor na možnost zaměření se na segmentu mužů?
Studentka na otázky reagovala, komise ocenila prezentovanou práci známkou A.