Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition of marketing, B2B market, marketing mix, market analysis. The practical part of the bachelor work introduces the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. and proposes a suitable marketing strategy for this business.
Klíčová slova
marketing na průmyslových trzích, marketingová strategie, B2B trh, marketingové analýzy, marketingové nástroje
Předmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition of marketing, B2B market, marketing mix, market analysis. The practical part of the bachelor work introduces the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. and proposes a suitable marketing strategy for this business.
Klíčová slova
marketing na průmyslových trzích, marketingová strategie, B2B trh, marketingové analýzy, marketingové nástroje
Cílem práce je stanovit marketingovou strategii pro zvolený podnik na základě nejdůležitějších faktorů plynoucích ze stávají situace podniku a jeho okolí.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza stávající situace na trhu zvoleného produktu.
- Výběr vhodných marketingových nástrojů.
- Návrh marketingové strategie pro zvolený podnik.
- Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je stanovit marketingovou strategii pro zvolený podnik na základě nejdůležitějších faktorů plynoucích ze stávají situace podniku a jeho okolí.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza stávající situace na trhu zvoleného produktu.
- Výběr vhodných marketingových nástrojů.
- Návrh marketingové strategie pro zvolený podnik.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 2. vyd. Praha: GRADA, 2020. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: GRADA, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1.vyd. Praha: GRADA, 2017. ISBN 978-80-271-9798-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží“.
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka by k obhajobě měla připravit porovnání svých výstupů s analýzami a návrhem práce ŠUBRTOVÁ, Daniela. Návrh marketingové strategie produktu firmy „Dvořák – svahové sekačky s.r.o.“. Jihlava, 2013. Bakalářská práce. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Vedoucí práce Ing. Vladimír Křesťan. V čem se situace oproti roku 2013 změnila, v čem jsou její návrhy odlišné a proč?
2. Autorka může připravit rámcový harmonogram pro své návrhy a základní rozpočet.
Studentka na otázky reagovala, práci velmi zdařile odprezentovala. Komise práci ocenila známkou B.