Bakalářská práce se zabývá analýzou managementu jakosti ve společnosti GCE, s. r. o.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tímto tématem. Praktická část je
zaměřena analýze managementu jakosti ve společnosti GCE, s. r. o. Výsledkem této práce je
analýza a následné hodnocení systému managementu jakosti ve společnosti. Součástí práce
jsou návrhy na zlepšení, které pomohou ke zlepšení systému managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of quality management in the company GCE, s. r. o. In the theoretical part the concepts related to this topic are explained. The practical part is focused on the analysis of quality management in the company GCE, s. r. o. The result of this work is the analysis and subsequent evaluation of the quality management system in the company. The work includes suggestions for improvement that will help to improve the quality management system.
Klíčová slova
Systém managementu jakosti, jakost, management, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
Quality management systém, quality, management, ISO standards
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou managementu jakosti ve společnosti GCE, s. r. o.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tímto tématem. Praktická část je
zaměřena analýze managementu jakosti ve společnosti GCE, s. r. o. Výsledkem této práce je
analýza a následné hodnocení systému managementu jakosti ve společnosti. Součástí práce
jsou návrhy na zlepšení, které pomohou ke zlepšení systému managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of quality management in the company GCE, s. r. o. In the theoretical part the concepts related to this topic are explained. The practical part is focused on the analysis of quality management in the company GCE, s. r. o. The result of this work is the analysis and subsequent evaluation of the quality management system in the company. The work includes suggestions for improvement that will help to improve the quality management system.
Klíčová slova
Systém managementu jakosti, jakost, management, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
Quality management systém, quality, management, ISO standards
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy a syntézy systému managementu jakosti ve vybraném podniku zpracovat doporučení ke zvýšení jeho efektivnosti.
Osnova:
- Základní pojmy managementu.
- Systém managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Doporučení ke zvýšení efektivnosti managementu jakosti ve vybraném podniku.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy a syntézy systému managementu jakosti ve vybraném podniku zpracovat doporučení ke zvýšení jeho efektivnosti.
Osnova:
- Základní pojmy managementu.
- Systém managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Doporučení ke zvýšení efektivnosti managementu jakosti ve vybraném podniku.
Seznam doporučené literatury
BEAUVAIS, Audrey Marie, ed. Leadership and management competence in nursing practice: competencies, skills, decision-making. 1st ed. New York, NY, USA: Springer Publishing Company, 2019. 451 p. ISBN 978-0-8261-2524-8.
FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. I. vydání. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-80-907530-5-1.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. I. vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN ISBN978-80-7261-561-2.
PETŘÍKOVÁ, Růžena, Šárka JANKŮ a Zdenka HOFBRUCKEROVÁ. Lidé v procesech řízení: (o kvalitě, znalostech, odpovědnosti a udržitelném rozvoji). I. vydání. [Průhonice]: Professional Publishing, 2020, 190 s. ISBN 978-80-88260-43-1.
VEBER, Jaromír. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. I. vydání. Praha: Ekopress, 2021, 415 s. ISBN 978-80-87865-69-9.
Seznam doporučené literatury
BEAUVAIS, Audrey Marie, ed. Leadership and management competence in nursing practice: competencies, skills, decision-making. 1st ed. New York, NY, USA: Springer Publishing Company, 2019. 451 p. ISBN 978-0-8261-2524-8.
FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. I. vydání. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-80-907530-5-1.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. I. vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN ISBN978-80-7261-561-2.
PETŘÍKOVÁ, Růžena, Šárka JANKŮ a Zdenka HOFBRUCKEROVÁ. Lidé v procesech řízení: (o kvalitě, znalostech, odpovědnosti a udržitelném rozvoji). I. vydání. [Průhonice]: Professional Publishing, 2020, 190 s. ISBN 978-80-88260-43-1.
VEBER, Jaromír. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. I. vydání. Praha: Ekopress, 2021, 415 s. ISBN 978-80-87865-69-9.