Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu v hotelu Elegance. První část bakalářské práce se zabývá vymezením základních teoretických pojmů. Druhá část se věnuje popisu a analýze marketingového mixu hotelu Elegance, situační analýze prostředí a návrhům a doporučením pro hotel. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis strives for clarification of analysis of marketing mix in hotel Elegance. First part of bachelor's thesis aims at explanation of basic theoretical concepts. Second part pursues an explanation and analysis of marketing mix in hotel Elegance, situational analysis of environment and recommendations for hotel. Conclusion of thesis summarizes what is the goal and how was this goal fulfilled.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, služba, produkt, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, service, product, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu v hotelu Elegance. První část bakalářské práce se zabývá vymezením základních teoretických pojmů. Druhá část se věnuje popisu a analýze marketingového mixu hotelu Elegance, situační analýze prostředí a návrhům a doporučením pro hotel. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis strives for clarification of analysis of marketing mix in hotel Elegance. First part of bachelor's thesis aims at explanation of basic theoretical concepts. Second part pursues an explanation and analysis of marketing mix in hotel Elegance, situational analysis of environment and recommendations for hotel. Conclusion of thesis summarizes what is the goal and how was this goal fulfilled.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, služba, produkt, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, service, product, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat marketingový mix vybraného podniku, posoudit jeho aplikace vzhledem k současné situaci na trhu a navrhnout změny pro zlepšení.
Osnova:
- Stanovení metod zpracování bakalářské práce.
- Vymezení teoretických pojmů týkajících se problematiky marketingového mixu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení aplikace marketingového mixu vzhledem k současné situaci na trhu.
- Návrhy na doporučení ke zlepšení.
- Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat marketingový mix vybraného podniku, posoudit jeho aplikace vzhledem k současné situaci na trhu a navrhnout změny pro zlepšení.
Osnova:
- Stanovení metod zpracování bakalářské práce.
- Vymezení teoretických pojmů týkajících se problematiky marketingového mixu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení aplikace marketingového mixu vzhledem k současné situaci na trhu.
- Návrhy na doporučení ke zlepšení.
- Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Marketingový mix vybraného podniku“, otázky vedoucí BP:
1. Jak byste zvýšila získání zpětné vazby hodnocení od zákazníků (kap. 5.2)? Jak by s takovou zpětnou vazbou měl hotel pracovat?
2. Jak byste z marketingového pohledu zjistila, jestli je o Vámi navrhovaný pobytový balíček pro zákazníky důchodového věku zájem?
Otázky a náměty z obhajoby:
Jaký význam má umístění hotelu?
Jak politická situace ovlivňuje cenu?