Bakalářská práce s názvem "Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí" se zabývá analýzou marketingového prostředí v českém hokeji. V první kapitole jsou vymezeny pojmy související se sportem a jeho financováním, druhá kapitola se zabývá reklamou a sponzoringem ve sportovním prostředí. Třetí kapitola obsahuje analýzu sponzorů a reklamních partnerů Tipsport extraligy ledního hokeje a Univerzitní ligy ledního hokeje. V poslední kapitole je obsažena komparace analyzovaných lig a doporučení pro hokejový tým z nižší soutěže.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis entitled "Advertising and sponsorship in the Czech hockey environment" deals with the analysis of the marketing environment in Czech hockey. The first chapter defines concepts related to sport and its financing, the second chapter deals with advertising and sponsorship in the sport environment. The third chapter contains the analysis of sponsors and advertising partners of the Tipsport ice hockey extraliga and the University ice hockey league. The last chapter contains a comparison of the analysed leagues and recommendations for minor hockey team.
Klíčová slova
Sport, lední hokej, reklama, sponzoring, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
Sport, ice hockey, advertising, sponsorship, sports club
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem "Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí" se zabývá analýzou marketingového prostředí v českém hokeji. V první kapitole jsou vymezeny pojmy související se sportem a jeho financováním, druhá kapitola se zabývá reklamou a sponzoringem ve sportovním prostředí. Třetí kapitola obsahuje analýzu sponzorů a reklamních partnerů Tipsport extraligy ledního hokeje a Univerzitní ligy ledního hokeje. V poslední kapitole je obsažena komparace analyzovaných lig a doporučení pro hokejový tým z nižší soutěže.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis entitled "Advertising and sponsorship in the Czech hockey environment" deals with the analysis of the marketing environment in Czech hockey. The first chapter defines concepts related to sport and its financing, the second chapter deals with advertising and sponsorship in the sport environment. The third chapter contains the analysis of sponsors and advertising partners of the Tipsport ice hockey extraliga and the University ice hockey league. The last chapter contains a comparison of the analysed leagues and recommendations for minor hockey team.
Klíčová slova
Sport, lední hokej, reklama, sponzoring, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
Sport, ice hockey, advertising, sponsorship, sports club
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza zdrojů možných příjmů sportovních klubů v oblasti českého sportu a to s akcentem na reklamu a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Součástí práce bude vymezení pojmů reklama a sponzoring, včetně zdůvodnění jejich významu ve sportovním prostředí. V rámci analytické části dojde ke zhodnocení důležitosti reklamy a sponzoringu v hokejovém prostředí a k identifikaci rozdílů mezi vybranými hokejovými ligami v ČR.
Osnova:
- Sport a jeho ekonomické aspekty.
- Reklama a sponzoring ve sportu.
- Analýza reklamy a sponzoringu v českém hokejovém prostředí.
- Vyhodnocení výsledků.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza zdrojů možných příjmů sportovních klubů v oblasti českého sportu a to s akcentem na reklamu a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Součástí práce bude vymezení pojmů reklama a sponzoring, včetně zdůvodnění jejich významu ve sportovním prostředí. V rámci analytické části dojde ke zhodnocení důležitosti reklamy a sponzoringu v hokejovém prostředí a k identifikaci rozdílů mezi vybranými hokejovými ligami v ČR.
Osnova:
- Sport a jeho ekonomické aspekty.
- Reklama a sponzoring ve sportu.
- Analýza reklamy a sponzoringu v českém hokejovém prostředí.
- Vyhodnocení výsledků.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Jesenice: Ekopress, 2020. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, V. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0560-1.
NOVOTNÝ, J. Sport v ekonomice. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-666-0.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Jesenice: Ekopress, 2020. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, V. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0560-1.
NOVOTNÝ, J. Sport v ekonomice. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-666-0.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Cílem práce bylo analyzovat zdroje možných příjmů sportovních klubů v oblasti českého sportu, a to s akcentem na reklamu a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Součástí práce je vymezení pojmů reklama a sponzoring, včetně zdůvodnění jejich významu ve sportovním prostředí. V rámci analytické části došlo ke zhodnocení důležitosti reklamy a sponzoringu v hokejovém prostředí a k identifikaci rozdílů mezi vybranými hokejovými ligami v ČR.
Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka č. 1: Vaše doporučení jsou primárně směřována týmu Riders Univerzita Pardubice. Předložila jste tyto návrhy i marketingovému a PR manažerovi týmu, se kterým jste byla v průběhu psaní Vaší práce v kontaktu?