Výstup této bakalářské práce směřuje k vytvoření nového logo manuálu a jednotného vizuálního stylu pro firmu Flavo, ve které se zaměřují na pokládky podlah, úpravy interiérů a renovace schodišť. Konečný výsledek této práce má být nové logo, merkantilní tiskoviny, propagační materiály a celkově, jak se bude firma prezentovat jak stálým, tak i nově příchozím zákazníkům.
Anotace v angličtině
The output of this bachelor's thesis aims to create a new manual logo and a unified visual style for the Flavo company, which focus on floor laying, interior design and staircase renovation. The final result of this work should be a new logo, mercantile printed materials, promotional materials and overall how the company will present itself to both regular and newly arriving customers.
Unified visual style, press kits, graphic design, graphic, logo manual, logo, typology of colours, fonts
Rozsah průvodní práce
49 s. (52 421 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Výstup této bakalářské práce směřuje k vytvoření nového logo manuálu a jednotného vizuálního stylu pro firmu Flavo, ve které se zaměřují na pokládky podlah, úpravy interiérů a renovace schodišť. Konečný výsledek této práce má být nové logo, merkantilní tiskoviny, propagační materiály a celkově, jak se bude firma prezentovat jak stálým, tak i nově příchozím zákazníkům.
Anotace v angličtině
The output of this bachelor's thesis aims to create a new manual logo and a unified visual style for the Flavo company, which focus on floor laying, interior design and staircase renovation. The final result of this work should be a new logo, mercantile printed materials, promotional materials and overall how the company will present itself to both regular and newly arriving customers.
Unified visual style, press kits, graphic design, graphic, logo manual, logo, typology of colours, fonts
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je vytvořit manuál, který bude obsahovat nové logo včetně jeho využití např.: inverzní varianty, černobílé provedení, minimální velikost loga nebo zakázané varianty využití loga. A vytvořit tak manuál pro všechny, kteří budou s logem nadále pracovat.
Osnova:
- Základní logotyp
- Typografie
- Aplikace na tiskoviny a reklamní předměty
- Příklady využití v praxi
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je vytvořit manuál, který bude obsahovat nové logo včetně jeho využití např.: inverzní varianty, černobílé provedení, minimální velikost loga nebo zakázané varianty využití loga. A vytvořit tak manuál pro všechny, kteří budou s logem nadále pracovat.
Osnova:
- Základní logotyp
- Typografie
- Aplikace na tiskoviny a reklamní předměty
- Příklady využití v praxi
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
HEALEY, Matthew. Co je branding. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 978- 80-7391-167-6.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
HORNÝ, Stanislav. Praktická učebnice typografie a sazby. [Průhonice]: Professional Publishing, 2018. ISBN 978-80-88260-27-1.
HORNÝ, Stanislav a Petra BEDŘICHOVÁ. Praktická učebnice tvorby multimediálního obsahu. [Průhonice]: Professional Publishing, 2018. ISBN 978-80-88260-29-5.
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
HEALEY, Matthew. Co je branding. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 978- 80-7391-167-6.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
HORNÝ, Stanislav. Praktická učebnice typografie a sazby. [Průhonice]: Professional Publishing, 2018. ISBN 978-80-88260-27-1.
HORNÝ, Stanislav a Petra BEDŘICHOVÁ. Praktická učebnice tvorby multimediálního obsahu. [Průhonice]: Professional Publishing, 2018. ISBN 978-80-88260-29-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Jednotný vizuální styl pro firmu Flavo. Cílem této bakalářské práce je vytvořit manuál, který bude obsahovat nové logo včetně jeho využití např.: inverzní varianty, černobílé provedení, minimální velikost loga nebo zakázané varianty využití loga. A vytvořit tak manuál pro všechny, kteří budou s logem nadále pracovat.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
K práci mám jednu otázku. Mohla byste předložit nákresy vzniku loga?
Otázky komise:
V práci uvádíte pevnou vzdálenost mezi prvky, jak to bude při zvětšení nebo zmenšení loga?
Není řešena konkurence, barevné návrhy
Výtka k typografickým chybám