Práce se zabývá problematikou hodnocení kvality výuky z pohledu studentů Dopravní fakulty Jana Pernera. V první (teoretické) části této práce je z dostupných zdrojů provedená literární rešerše pro teoretické vymezení problematiky hodnocení kvality výuky se zaměřením na faktory návratnosti hodnocení. Analytická část práce bude spočívat v analýze informací obsažených v interních dokumentech Dopravní fakulty Jana Pernera, které pojednávají o hodnocení kvality výuky. Následně bude v rámci analytické části realizován primární výzkum, jehož respondenty budou studenti Dopravní fakulty Jana Pernera. Na základě výstupů analytické části budou následně stanovena opatření ve snaze zvýšení ochoty studentů v procesu hodnocení kvality výuky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the issue of evaluating the quality of teaching from the perspective of students of the Faculty of Transport Engeneering. In the first theoretical part of this thesis, a literature research is conducted from the available sources to theoretically define the issue of evaluation of teaching quality with a focus on the factors of return of evaluation. The first part of analytical part consists analysis of information contained in the internal documents of the Faculty of Transport Engeneering, which deals with the evaluation of teaching quality. The second part of analytical part consists the primary research, whose respondents are students of the Faculty of Transport Engeneering. Based on the outputs of the analytical part, measures are determined in an effort to increase the willingness of students in the process of evaluating the quality of teaching.
teaching quality, student evaluation of teaching, returns, feedback, structured questionnaire
Rozsah průvodní práce
59 s., 5 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou hodnocení kvality výuky z pohledu studentů Dopravní fakulty Jana Pernera. V první (teoretické) části této práce je z dostupných zdrojů provedená literární rešerše pro teoretické vymezení problematiky hodnocení kvality výuky se zaměřením na faktory návratnosti hodnocení. Analytická část práce bude spočívat v analýze informací obsažených v interních dokumentech Dopravní fakulty Jana Pernera, které pojednávají o hodnocení kvality výuky. Následně bude v rámci analytické části realizován primární výzkum, jehož respondenty budou studenti Dopravní fakulty Jana Pernera. Na základě výstupů analytické části budou následně stanovena opatření ve snaze zvýšení ochoty studentů v procesu hodnocení kvality výuky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the issue of evaluating the quality of teaching from the perspective of students of the Faculty of Transport Engeneering. In the first theoretical part of this thesis, a literature research is conducted from the available sources to theoretically define the issue of evaluation of teaching quality with a focus on the factors of return of evaluation. The first part of analytical part consists analysis of information contained in the internal documents of the Faculty of Transport Engeneering, which deals with the evaluation of teaching quality. The second part of analytical part consists the primary research, whose respondents are students of the Faculty of Transport Engeneering. Based on the outputs of the analytical part, measures are determined in an effort to increase the willingness of students in the process of evaluating the quality of teaching.
teaching quality, student evaluation of teaching, returns, feedback, structured questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení řešené problematiky
2. Analýza stávajícího stavu hodnocení kvality výuky z pohledu studentů Dopravní fakulty Jana Pernera
3. Návrh opatření ke zlepšení hodnocení kvality výuky na Dopravní fakultě Jana Pernera
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení řešené problematiky
2. Analýza stávajícího stavu hodnocení kvality výuky z pohledu studentů Dopravní fakulty Jana Pernera
3. Návrh opatření ke zlepšení hodnocení kvality výuky na Dopravní fakultě Jana Pernera
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.