Tato bakalářská práce se zabývá problematikou placené reklamy na internetu. V teoretické části budou analyzovány současné reklamní systémy na trhu, vlastnosti internetové reklamy a její odlišnosti od jiných typů placené reklamy. V implementační části bude navrhnut a vyvinut komplexní reklamní systém pro prostředí WWW spravující textovou i grafickou reklamu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problematics of paid advertisement in the Internet. There are analyzed contemporary advertisement systems on the market, features of internet advertisement and differencies from other types of paid advertisement in the theoretical part. In the implementing part there is designed and developed complex advertisement system for websites which manages text and graphic advertisement.
Klíčová slova
reklama, reklamní systém, internet, webová aplikace
Klíčová slova v angličtině
advertising, advertising system, internet, web application
Rozsah průvodní práce
44
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou placené reklamy na internetu. V teoretické části budou analyzovány současné reklamní systémy na trhu, vlastnosti internetové reklamy a její odlišnosti od jiných typů placené reklamy. V implementační části bude navrhnut a vyvinut komplexní reklamní systém pro prostředí WWW spravující textovou i grafickou reklamu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problematics of paid advertisement in the Internet. There are analyzed contemporary advertisement systems on the market, features of internet advertisement and differencies from other types of paid advertisement in the theoretical part. In the implementing part there is designed and developed complex advertisement system for websites which manages text and graphic advertisement.
Klíčová slova
reklama, reklamní systém, internet, webová aplikace
Klíčová slova v angličtině
advertising, advertising system, internet, web application
Zásady pro vypracování
V teoretické část bakalářské práce bude provedena analýza současných reklamních systémů na internetovém trhu. Budou zhodnoceny klady a zápory internetové reklamy a budou porovnány s jinými typy placené reklamy.
V implementační části práce bude naprogramován komplexní systém umožňující zadávání a prodej reklamní plochy v prostředí WWW. Důraz bude kladen na vytvoření flexibilního systému, umožňující práci s více formáty reklamy (obrázky, flash, text, ...).
Zásady pro vypracování
V teoretické část bakalářské práce bude provedena analýza současných reklamních systémů na internetovém trhu. Budou zhodnoceny klady a zápory internetové reklamy a budou porovnány s jinými typy placené reklamy.
V implementační části práce bude naprogramován komplexní systém umožňující zadávání a prodej reklamní plochy v prostředí WWW. Důraz bude kladen na vytvoření flexibilního systému, umožňující práci s více formáty reklamy (obrázky, flash, text, ...).
Seznam doporučené literatury
*LEE, J., WARE, B. Open Source - vývoj webových aplikací (Linux, Apache, MySQL, PHP a Perl). Computer press, 2003.
*Gilmore W.J, Velká kniha PHP 5 a MySQL, Zoner press, 2005
Seznam doporučené literatury
*LEE, J., WARE, B. Open Source - vývoj webových aplikací (Linux, Apache, MySQL, PHP a Perl). Computer press, 2003.
*Gilmore W.J, Velká kniha PHP 5 a MySQL, Zoner press, 2005
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student výborně prezentoval výsledky bakalářské práce. Výborně též reagoval a zodpověděl dotazy vedoucího práce a členů komise.