|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / CPABF
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
CPABF
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Angličtina pro biochemii - B1+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
2 / -
|
7 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
13 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubení a rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia s důrazem na odbornou terminologii a gramatické struktury relevantní studijnímu oboru. Důraz je kladen na rozvoj řečových dovedností s ohledem na budoucí praktické potřeby (ústní a písemný projev, poslech a čtení) při práci s odborným textem. Kurz zahrnuje práci s odbornými texty a studijními materiály z oblasti chemie a biochemie prostřednictvím e-kurzu zaměřeného na chemické disciplíny vytvořeného a tutorovaného v LMS Moodle a prostřednictvím e-nástroje na tvorbu elektronických portfolií Mahara.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je udělen na základě vypracované a prezentované semestrální práce na jedno ze zadaných témat a na základě písemného zápočtového testu.
Zkouška bude udělena na základě absolvované ústní části - simulace pohovoru při žádosti o zaměstnání, diskuse na dané téma. Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Presentations. Presentation Phraseology.
Environment. Modal verbs.
Cycles. Prefixes and Suffixes.
Microbiology. Passive Voice.
Nanomaterials. Zero and First Conditional.
Oil and Gas. Gerunds and Infinitives.
Pigments and Dyes. Second Conditional.
Energetic Materials. Reported Speech.
First Aid. Imperative.
Poster. Interpreting Graphs.
Presentation skills.
Presentation skills.
Presentation skills.
Language exam focusing both on accuracy and fluency of the candidate?s performance in a foreign language by means of completing the tasks set within the standardized testing materials.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
eLearning course English for Chemistry
(Pospíšilová, Bezdíčková, Ciberová)
-
Doporučená:
Hewings, M. Advanced Grammar in Use. CUP 2000.
-
Doporučená:
Mindl, Jaromír. Anglicko-český chemický a chemicko-technologický slovník. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 80-7194-878-0.
-
Doporučená:
Mindl, Jaromír. Česko-anglický chemický a chemicko-technologický slovník. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 80-7194-879-9.
-
Doporučená:
eLearning course Presentation How to Make and Deliver it
(Pospíšilová, Denksteinová)
-
Doporučená:
MURPHY, R. English Grammar in Use (Intermediate). CUP.
-
Doporučená:
EBBING, GAMMON. General Chemistry, Houghton Mifflin Company, the U.S.A. 2002.
-
Doporučená:
Ebbing, Gammon. General Chemistry, Houghton Mifflin Company, the U.S.A. 2002.
-
Doporučená:
Internet and updated data/texts.
(Internet)
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Student by měl ovládat jazyk na úrovni B1, základní gramatické jevy a strukturu jazyka, základní slovní zásobu obecné i odborné úrovně, aby bylo možno postoupit k dalšímu rozvíjení odborných jazykových znalostí. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné vstupní informace týkajících se běžných témat, umí napsat jednoduchý souvislý text a dokáže stručně odůvodnit své názory. Cílovou úrovní kurzu je B1+. Kurz vede k rozvoji schopnosti prezentovat vlastní projekt v angličtině na úrovni B1+. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Didaktický test
|
|
|
|