|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / CPACG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
CPACG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro chemii - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
45 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
9 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je osvojení si a prohloubení jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia s důrazem na odbornou terminologii a gramatické struktury relevantní studijnímu oboru. Důraz je kladen na rozvoj řečových dovedností s ohledem na budoucí praktické potřeby (ústní a písemný projev, poslech a čtení) při práci s odborným textem prostřednictvím e-kurzu zaměřeného na chemické disciplíny vytvořeného a tutorovaného v LMS Moodle.
|
Požadavky na studenta
|
Zkouška se skládá z písemné a ústní části. Předpokladem pro její udělení je úspěšní zvládnutí probraných gramatických struktur a odborné slovní zásoby.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Obory s 1semestrální AJ (LS/1. roč.)
Obory s 2semestrální AJ (POL, PMK, ABM) - semester 2/2 (LS/1.r.)
Tematický obsah: The Basics of Chemistry
University of Pardubice
Job-Related Issues
Algebra, Mathematics
Interpreting Graphs
Shapes
The Periodic Table of Elements
States of Matter
Atoms and Molecules
Lab safety
Tools and Equipment for Chemistry
First Aid
Latin and Greek Plurals
Introduction to Chemical Nomenclature
Obory s 2semestrální AJ (POL, PMK, ABM) - semester 1/2 (ZS/1.r.)
Tematický obsah: Applied Chemistry
Materials and their Properties
Separating Techniques
Nanotechnology
Water cycle
Chemistry in the Kitchen - Food Additives
Chemistry in Medicine
Carbon cycle
Waste disposal
Biomaterials
The Chemistry of Colour
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
English for Chemistry - B2+
(Bezdíčková, Ciberová, Pospíšilová)
-
Doporučená:
Hewings, M. Advanced Grammar in Use. CUP 2000.
-
Doporučená:
Mindl, Jaromír. Anglicko-český chemický a chemicko-technologický slovník. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 80-7194-878-0.
-
Doporučená:
Mindl, Jaromír. Česko-anglický chemický a chemicko-technologický slovník. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 80-7194-879-9.
-
Doporučená:
Ebbing, Gammon. General Chemistry, Houghton Mifflin Company, the U.S.A. 2002.
-
Doporučená:
Bates, M. General Science. Longman, 1992.
-
Doporučená:
Internet and updated data/texts
(Internet)
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. Vstupní úrovní kurzu je B1. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné vstupní informace týkajících se běžných témat, umí napsat jednoduchý souvislý text a dokáže stručně odůvodnit své názory. Cílovou úrovní kurzu je B1+. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|