|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / CPACT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
CPACT
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Angličtina pro chemii - B1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/CPACU a JC/CPACV a JC/CPA3U
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obsah předmětu je koncipován tak, aby umožňoval prohloubení a rozšíření znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia ve všech složkách komunikativní jazykové kompetence, kdy studenti dosáhli úrovně A2+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Reflektuje zásady pro tvorbu kurzu odborného cizího jazyka neboli cizího jazyka pro specifické účely. Komunikativní kompetence jsou dále rozvíjeny prostřednictvím komunikace a spolupráce v eLearningovém prostředí LMS Moodle a Mahara.
V rámci modulu Academic Speaking si studenti osvojí principy užívání mluveného jazyka v akademickém prostředí a získají dovednosti potřebné k ústní prezentaci vlastního odborného projektu.
|
Požadavky na studenta
|
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
1)Soubor dílčích úkolů zahrnujících schopnost psaní abstraktu a sebereflexe v celkovém rozsahu 200-300 slov. Peer review.
2)Ústní prezentace vlastního odborného projektu s vizuální podporou (např. Prezi, PowerPoint, Vimeo, atd.) v rozsahu 10-15 minut.
|
Obsah
|
Needs Analysis. Getting started in Research.
Summarizing Skills.
Resumé or CV and CL.
Materials Technology.
Smart Materials.
Discussing Quality Issues.
Components and Assemblies.
Writing an Abstract.
Peer Review I.
Peer Review II.
Describing Positions of Assembled Components.
Oral presentations of research projects.
Oral presentations of research projects.
Self-reflection Analysis.
Summative written test comprising the standardized test items relevant to the content of the course.)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2 v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se konkrétních i abstraktních témat z oblasti obecného i odborného jazyka. Je schopen spontánní interakce v mluveném jazyce, v souvislém psaném projevu dokáže vysvětlit své názorové stanovisko.
Modul Academic Speaking: student umí ústně prezentovat cíle, metody a výsledky vlastního odborného projektu.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|