|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / CPACU
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
CPACU
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Angličtina pro chemii - B1+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
7 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
16 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/CPACV
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obsah předmětu je koncipován tak, aby umožňoval prohloubení a rozšíření znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia ve všech složkách komunikativní jazykové kompetence, kdy studenti dosáhli úrovně B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Reflektuje zásady pro tvorbu kurzu odborného cizího jazyka neboli cizího jazyka pro specifické účely. Komunikativní kompetence jsou dále rozvíjeny prostřednictvím komunikace a spolupráce v eLearningovém prostředí LMS Moodle a Mahara. Součástí obsahu předmětu je nácvik dovedností spojených s tvorbou a prezentací vědeckého posteru.
|
Požadavky na studenta
|
Referát v anglickém jazyce na aktuální téma z oblasti chemických disciplín včetně specifikace a vysvětlení 5-10 slov či výrazů z odborné terminologie (písemná forma, prezentace ústní formou).
|
Obsah
|
Discussing Dimensions and Precision.
Describing Phases and Procedures.
Describing Improvements and Redesigns.
Brainstorming Techniques.
Negotiations.
Narrowing down the Topic.
Topic Sentence. Paragraph Structure. Coherence and Cohesion.
Graphs and Figures.
Writing up Research 1. - Materials and Methods.
Writing up Research 2. - Presenting Data.
Writing up Research 3. - Results and Discussion.
Writing up Research 4. - Introduction and Abstract.
Presenting Research at a Conference, Organizing a Poster Session.
Simulated Poster Session.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Mark Ibbotson. Cambridge English for Engineering.. CUP, 2008. ISBN 9780521715188.
-
Základní:
English for Chemistry II ? B1+
(Pospíšilová Linda, Bezdíčková Zuzana)
-
Doporučená:
Sarah Philpot. Academic Skills LEVEL 2. OUP, 2011. ISBN 9780194741606.
-
Doporučená:
Píša Josef. AJ pro studenty chemie a vědecké aspiranty. Pardubice, 1998. ISBN 80-7194-080-1.
-
Doporučená:
Tamzen Armer. Cambridge English for Scientists.. CUP, 2011. ISBN 9780521154093.
-
Doporučená:
Oxeden, C.; Latham-Koenig, C. New English File Intermediate. OUP, 2007. ISBN 9780194519106.
-
Doporučená:
Oxeden, C.; Latham-Koenig, C. New English File Upper-Intermediate. CUP, 2012. ISBN 9780194519571.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1 v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student se bezpečně orientuje v komplexních textech zaměřených na obecná témata i svůj vlastní obor, je schopen plynulé interakce v mluvené komunikaci včetně rozhovoru s rodilým mluvčím a dokáže napsat souvislý text na širokou škálu témat. Cílovou úrovní kurzu je B1+.
Modul Academic Speaking: student umí ústně prezentovat cíle, metody a výsledky vlastního odborného projektu.
Modul Academic Writing: student umí vytvořit strukturovaný argumentativní text v cílovém jazyce na kontroverzní téma.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|