|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / DPADD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
DPADD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro dopravu - A2+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
60 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/DPADE a JC/DPADF a JC/DPADG a JC/DPADH a JC/DPADI
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student rozumí a používá výrazy potřebné pro každodenní komunikaci a orientuje se v základních profesních situacích. Cílová úroveň A2+.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Požadavky na studenta
|
Písemný test s důrazem na osvojení odborné terminologie.
Zpracování odborného textu: resumé a glosář odborné terminologie. Alespoň 80% účast na cvičeních.
V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
|
Obsah
|
Introduction - The right job for you.
Mathematics, Physics - basic terminology.
Rail transport.
Road transport.
Aviation.
Public transport.
Travel agency, travel formalities.
Transport infrastructure.
Cargo transport, Incoterms.
Intermodal transport.
Company presentation.
Language exam focusing both on accuracy and fluency of the candidate's performance in a foreign language by means of completing the tasks set within the standardized testing materials.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Yveta Linhartová, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Šárka Boušková (100%),
Mgr. Pavel Brebera, Ph.D. (100%),
Mgr. Irena Jozífová (100%),
Mgr. Yveta Linhartová, Ph.D. (100%),
Mgr. Kateřina Matrasová (100%),
Mgr. Markéta Mazalová (100%),
PhDr. Attila Béla Pató, Ph.D. (100%),
Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D. (100%),
Mgr. Šárka Psotková (100%),
Mgr. Jitka Suchardová Nováková, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Tryml a kol. Moderní učebnice angličtiny, 1. díl, Praha 1988.
-
Doporučená:
HUTCHINSON, T. Interface: English for Technical Communication, 1994, Longman.
-
Doporučená:
REJTHAROVÁ, V. Letter Writing, 1996, Academia Praha.
-
Doporučená:
Oxford Advanced Learner´s Dictionary.
-
Doporučená:
Naunton, J. ProFile 1. OUP, 2005.
-
Doporučená:
Hollett, V. TechTalk - elementary. OOUP, 2005.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Po úspěšném absolvování kurzu absolvent efektivně používá jazyk v běžné komunikaci. Orientuje se v profesně zaměřených situacích a pracuje s odbornou literaturou. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|