Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je zlepšení jazykových dovedností s důrazem na specifické potřeby studentů týkající se jejich profesního a akademického zaměření.
Počáteční úroveň studentů: B+1 v obecné angličtině.
Cílová úroveň studentů: B2 v oblasti Business English.
Kurz se soustředí na systematické rozšiřování slovní zásoby a rozvoj produktivních řečových dovedností se zřetelem na profesně zaměřené situace.
|
Požadavky na studenta
|
V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
|
Obsah
|
Language and culture
Intercultural Aspects of Business.
Social Interaction in the business environment.
Aspects of politeness in business interaction.
Marketing motives and market forces.
The global student.
Standardized didactic test measuring the level of acquisition of the course content.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Koester, A. Business Advantage Intermediate.
-
Doporučená:
Lane, S. Instant Academic Skills. ISBN 9780521121620.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni B2, je kompetentní v užívání rozšířené slovní zásoby v oblasti Business English a Academic English (BE).
B2/ BE:
Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka.
Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací.
Psaní: respektování stylistiky dle registru.
Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů z oblasti Working,Business a Academic English. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozbor portfolia studenta
|