|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / EKAEV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
EKAEV
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Angličtina pro ekonomy - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
7 / -
|
18 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
6 / -
|
33 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
JC/EPAEV
|
Vyloučené předměty
|
JC/EKAEW a JC/EKAEX a JC/EPAEW a JC/EPAEX
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
V návaznosti na vstupní úroveň B1+ je cílem předmětu rozšíření všeobecné slovní zásoby, obohacení o odbornou terminologii relevantní studijnímu programu, procvičení odpovídajících jazykových prostředků a získání dovedností aplikovaných na všeobecný a odborný jazyk (mluvený a psaný projev, čtení a poslech s porozuměním) s výstupní úrovní B2.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění seminárních zadání definovaných vyučujícím předmětu.
V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
|
Obsah
|
Language and culture
Intercultural Aspects of Business.
Social Interaction in the business environment.
Aspects of politeness in business interaction.
Marketing motives and market forces.
The global student.
Standardized didactic test measuring the level of acquisition of the course content.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Koester, A. Business Advantage Intermediate.
-
Doporučená:
Lane, S. Instant Academic Skills. ISBN 9780521121620.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí:
používat v angličtině relevantní jazykové prostředky v mluvené i psané firemní komunikaci
popsat v angličtině základní strukturu dodavatelského řetězce
charakterizovat v angličtině základní marketingové prvky
kriticky posoudit přiměřenost anglických výrazových prostředků vzhledem ke kontextu jejich použití
Student, který úspěšně absolvoval předmět, dovede s využitím jazykových prostředků odpovídajících úrovni B2 dle CEFR :
porozumět delším promluvám a přednáškám;
porozumět článkům a zprávám, v nichž autoři zaujímají konkrétní postoje a stanoviska;
vyjadřovat se k široké škále témat vztahující se k oblasti jeho zájmu, vysvětlit své stanovisko a uvést výhody a nevýhody různých řešení;
v písemné podobě logicky strukturovat argumentaci a shrnout informaci z různých pramenů.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, je schopen:
orientovat se v komplexních komunikačních situacích v cizojazyčném kontextu;
v cizojazyčné komunikaci disponovat dostatečnou slovní zásobou na to, aby se vyjádřil k záležitostem ze svého oboru i ve spojitosti s obecnými tématy;
komunikovat s dostatečnou jazykovou správností.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|