|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / EKAEW
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
EKAEW
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro ekonomy - B2+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
JC/EPAEW
|
Vyloučené předměty
|
JC/EKAEX a JC/EPAEX
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
V návaznosti na vstupní úroveň B2 je cílem předmětu rozšíření všeobecné slovní zásoby, obohacení o odbornou terminologii relevantní studijnímu programu, procvičení odpovídajících jazykových prostředků a získání dovedností aplikovaných na všeobecný a odborný jazyk (mluvený a psaný projev, čtení a poslech s porozuměním) s výstupní úrovní B2+.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění seminárních zadání definovaných vyučujícím předmětu.
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
|
Obsah
|
Competitive Environment / Change management / Project Management
Organisational cultures / Working across cultures / Corporate Social Responsibility
Rewarding performance / Future uncertainty
Accounting / Microfinance
Strategic planning / Rewarding performance / Branding / E-marketing
Language exam focusing both on accuracy and fluency of the candidate´s performance in a foreign language by means of completing the tasks set within the standardized testing materials.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
HANDFORD, M. Business Advantage Upper Intermediate. Student´s Book. Cambridge University Press, 2012.
-
Doporučená:
KOESTER, A.; PITT, A.; HANDFORD, M.; LISBOA, M. Business Advantage Intermediate. Student´s Book. Cambridge University Press, 2012.
-
Doporučená:
LATHAM-KOENIG, C.; OXENDEN, C. English File Third Edition Upper Intermediate. Cambridge University Press, 2014.
-
Doporučená:
LANE, S. Instant Academic Skills. Cambridge University Press, 2011.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2 v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí:
používat odpovídající anglické slovesné časy v rámci specificky profesního diskurzu;
realizovat v angličtině popis specifik konkrétního firemního kontextu i charakteristiku příslušného tržního prostředí
formulovat v angličtině vyjádření abstraktnějšího charakteru na téma management;
Student, který úspěšně absolvoval předmět, dovede s využitím jazykových prostředků odpovídajících úrovni B2+ dle CEFR :
porozumět delším promluvám, i když nejsou jasně strukturované a vzájemné souvislosti jsou pouze nastíněny;
porozumět odborným článkům z oblasti studijní či profesionální specializace;
vyjadřovat se plynule a pohotově včetně vhodného navazování na příspěvky ostatních mluvčích v cizojazyčné komunikaci;
v písemném projevu jasně a strukturovaně představit ucelené téma, vyzdvihnout nejdůležitější aspekty a pomocí vhodných příkladů podpořit svá stanoviska.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, je schopen:
poradit si s většinou komplexních cizojazyčných situací, které mohou nastat v běžném životě a v pracovním prostředí;
používat cizí jazyk pružně a efektivně pro společenské a pracovní účely;
komunikovat s vysokou mírou gramatické a lexikální správnosti.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|