|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / EPNEC
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
EPNEC
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Němčina pro ekonomy - A2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
31 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/EPNED a JC/EPNEE
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvíjet počáteční znalosti jazyka na úrovni A2. Důraz je kladen na rozšíření slovní zásoby a rozvoj receptivních a produktivních řečových dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní 70% účast v kontaktní výuce.
Aktivní účast v e-learningovém kurzu v Moodlu s minimální úspěšností 60% včetně všech e-learningových korespondečních úloh; 60% úspěšnost při absolvování závěrečného písemného testu.
|
Obsah
|
Studium, učení se cizím jazykům
Rodina a příbuzenské vztahy
Cestování, pracovní a soukromé cesty
Volný čas a volnočasové aktivity
Média
Seznamování se s novými lidmi, navazování kontaktů
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Breitsameter, Glas-Peters, Pude. Menschen, Deutsch als Fremdsprache, Arbeitsbuch. Hueber Verlag, 85737 Ismaning, Deutschland, 2013. ISBN 978-3-19-111902-7.
-
Základní:
Habersack, Pude, Specht. Menschen, Deutsch als Fremdsprache, Kursbuch. Hueber Verlag, 85 737Ismaning, Deutschland, 2013. ISBN 978-3-19-101902-0.
-
Doporučená:
Berglová, E., Formánková, E., Mašek, M. Moderní gramatika němčiny. Fraus, Plzeň, 2002.
-
Doporučená:
Funk, Kuhn, Demme. Studio D A2.
-
Doporučená:
Aufderstraße, H. und Kol. Themen aktuell 1, Kurs- und Arbeitsbuch. Hueber Verlag, 2003.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2 v obecné němčině.
|
Získané způsobilosti |
Student je schopen porozumět základním frázím a umět je aktivně používat. Mluvčí na této úrovni dokáže sám sebe představit a zeptat se na informace základního osobního rázu. V případě pomalé a zřetelné konverzace dokáže jednoduše aktivně komunikovat.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Didaktický test
|
|
|
|