|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IKAIF
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IKAIF
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro obory AUT_IT_WT - B1+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/IKAIG a JC/IKAIH a JC/IKAII
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubení a rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia s důrazem na odbornou terminologii a gramatické struktury relevantní studijnímu oboru. Studenti rozšuřují své jazykové dovednosti na úrovni B1 CEFR s cílovou úrovní B1+ CEFR.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování zápočtového testu s úspěšností minimálně 60%. (Test vychází z náplně kurzu v průběhu daného semestru, termín je oznámen v úvodu první lekce v semestru). Splnění dvou semestrálních zadání dle požadavků vyučujícího. Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Information technology
Telecommunications
Medical technology
The future of technology
Ways in to technology
Alternative technology
Robotics
Defence Technology
Summative written test comprising the standardized test items relevant to the content of the course.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Glendinning, Eric H., Lansford L, Pohl A. Oxford English for Careers, Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, UK, 2013. ISBN 978-0-19-456971-2.
-
Doporučená:
Mann, Malcolm. Destination B2 : grammar and vocabulary with answer key. Oxford: Macmillan, 2006. ISBN 978-0-230-03538-6.
-
Doporučená:
Hill, David. English for information technology 2.. Harlow: Pearson Education, 2012. ISBN 978-1-4082-6990-9.
-
Doporučená:
Glendinning, E. H. - McEwan, J. Oxford English for Information Technology, OUP 2002.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1 v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné vstupní informace týkajících se běžných témat, umí napsat jednoduchý souvislý text a dokáže stručně odůvodnit své názory. Cílovou úrovní kurzu je B1.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|