|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IPAAG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IPAAG
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Angličtina pro akademické účely I - B2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
34 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
26 / -
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/IPAAH a JC/IPAAI a JC/IPAII a JC/IPAQH a JC/IPAQI
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
JC/IPAAH, JC/IPAQI
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je další rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia. Důraz je kladen na rozvíjení schopností aplikace osvojovaných jazykových prostředků a řečových dovedností na potřeby efektivní komunikace v akademickém prostředí. Cílová úroveň je B2 v oblasti akademické angličtiny.
|
Požadavky na studenta
|
Písemná práce v závěru semestru (opinion essay), splnění seminárních zadání dle požadavků vyučujícího.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Education and learning.
Innovations in health and medicine.
Urban planning.
Water, food, and energy.
Free trade and fair trade.
Topic sentences.
Paragraphs.
Essays.
Thesis statements.
Avoiding plagiarism.
Distinguishing between facts, speculations and reported opinions.
Presenting arguments.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
PhDr. Jitka Hloušková, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Markéta Denksteinová (100%),
doc. Ing. Aleš Filip, CSc. (100%),
PhDr. Jitka Hloušková, Ph.D. (100%),
Mgr. Michal Šašma, Ph.D. (100%),
Ing. Tomáš Zálabský, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Philpot, S., Curnick, L. Headway Academic Skills 3 Reading, Writing, and Study Skills Student's Book with Oxford Online Skills. ISBN 978-0-19-474218-4.
-
Doporučená:
Lane, S. Instant Academic Skills. ISBN 9780521121620.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B2 v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student si osvojí komunikační dovednosti na úrovni B2 v oblasti akademické angličtiny. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|