|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IPAIG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IPAIG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro obory AUT_IT_WT - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
76 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
22 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/IPAIH a JC/IPAII
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět poskytuje další prostor pro rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia. Důraz je kladen na rozvíjení schopností aplikace osvojovaných jazykových prostředků a řečových dovedností na potřeby efektivní komunikace v odborné praxi po ukončení studia. Součástí kurzu je práce s odbornými texty a studium materiálů z oblasti informatiky a ekonomiky. Cílová úroveň je B2 v rámci CEFR.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování zápočtového testu s úspěšností minimálně 60%. (Test vychází z náplně kurzu v průběhu daného semestru, termín je oznámen v úvodu první lekce v semestru). Splnění dvou zadání dle požadavků vyučujícího.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Technology in Use
Materials Technology
Engineering Design
Technical Development
Convergence in Technology and Business
Mobility and Mobile Technology
Software solutions
Enterprise network
Information Security
Media and Society
Working across cultures
E-Business
Videoconferencing modules:
IT Business plan preparation
BP Negotiations
BP Presentations
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Mark Ibbotson. Cambridge English for Engineering. Cambridge, 2008. ISBN 978-0-521-71518-8.
-
Doporučená:
Handford, M., Lisboa, M., Koester, A., Pitt, A. Business Advantage - Upper Intermediate. Cambridge, 2011. ISBN 978-0-521-13217-6.
-
Doporučená:
Tom Ricca-McCarthy, Michael Duckworth. English for Telecoms. Oxford, 2009. ISBN 978-0-19-456960-6.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace, umí si poradit s většinou komunikativních situací, ve kterých se s předpokládanou pravděpodobností vyskytne v osobní i profesní oblasti užívání jazyka. Dokáže plynule a spontánně mluvit s rodilým mluvčím Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. Cílová úroveň je B2. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|