|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IPAPE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IPAPE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Profesní angličtina 1 - elektro a IT- B1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Angličtina pro obory elektro a IT - B1
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
10 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět umožňuje rozvoj komunikativní jazykové kompetence, a to především v oblasti jazyka pro specifické účely. Jeho cílová výstupní úroveň je B1 dle CEFR. Důraz je kladen na relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti s ohledem na profesní komunikaci vysokoškolsky vzdělaných odborníků v oblasti elektrotechniky. Předmět je zakončen dílčí kombinovanou zkouškou.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování zápočtového testu s úspěšností minimálně 60%. (Test vychází z náplně kurzu v průběhu daného semestru, termín je oznámen v úvodu první lekce v semestru). Splnění dvou semestrálních zadání dle požadavků vyučujícího. Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Digital Technology.
Careers.
Mathematics.
Technology and Society.
Studying technology.
Design.
Technology in sport.
Crime fighting and security.
Precautions.
Connectors.
Countable/uncountable nouns.
Articles.
Giving and following instructions.
Plurals
Summative written test comprising the standardized test items relevant to the content of the course.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Glendinning, Eric H., Lansford L, Pohl A. Oxford English for Careers, Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, UK, 2013. ISBN 978-0-19-456971-2.
-
Doporučená:
MANN, Malcolm a Steve TAYLORE-KNOWLES. Destinations B1. Oxford: Macmillan, 2007. ISBN 978-0-230-03.
-
Doporučená:
Esteras, S.R. Professional English in Use. CUP, 2003.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2+ v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné vstupní informace týkajících se běžných témat, umí napsat jednoduchý souvislý text a dokáže stručně odůvodnit své názory. Cílovou úrovní kurzu je B1.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|